قیمت سیم کارت رایتل

هشدار رایتل به متقاضیان خرید سیم کارت
شرکت رایتل پیرامون گرانفروشی سیم کارت های رایتل توسط افراد سودجو هشدار داد.

مدیرکل روابط عمومی رایتل پیرامون فروش سیم کارت رایتل خارج از شبکه رسمی گفت: با عنایت به استقبال گسترده هموطنان عزیز از سرویس های این اپراتور، اخیرا افرادی سودجو طی تماس تلفنی با شهروندان گرامی به بهانه فروش شماره های رند، شماره های مشابه دیگر اپراتورها و یا شرکت در قرعه کشی اقدام به فروش سیم کارتهای رایتل با قیمت های بالاتر از نرخ مصوب می نمایند که مورد تایید این اپراتور نیست.
طاهردوست با بیان اینکه قیمت سیم کارت های دائمی رایتل 120 هزار تومان، قیمت سیم کارت های اعتباری رایتل 20 هزار تومان و سیم کارت های دیتا رایتل نیز 20 هزار تومان می باشد، از کلیه هموطنان عزیز درخواست کرد از پاسخگویی به این قبیل تماس ها خودداری نمایند و مراتب را به مرکز تماس رایتل به شماره 2920-021 جهت پیگیرد قانونی اطلاع دهند.
وی در پایان خاطر نشان کرد که فروش سیم کارت های رایتل از طریق وبسایت رسمی شرکت به آدرس www.rightel.ir به آسانی صورت می پذیرد. همچنین فروش سیم کارت های رایتل در دفاتر فروش رسمی، مراکز پیشخوان دولت و مراکز خدمات ارتباطی با نرخ های مصوب انجام میشود. ادامه خواندن “قیمت سیم کارت رایتل”

  • قیمت رایتل

مدیر عامل جدید رایتل

مدیرعامل جدید رایتل معارفه شد/ مجید صدری: اهل حرف نیستم، در عمل برنامه‌هایم را نشان می‌دهم

مدیرعامل جدید رایتل
مدیرعامل رایتل

طی مراسمی با حضور مشاور وزیر ارتباطات، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت و جمعی از مدیران صنعت ارتباطات کشور، مدیر عامل رایتل تودیع و معارفه شد.

نصرالله جهانگرد، مشاور وزیر ارتباطات در این مراسم اظهار کرد: رایتل از نظر من نماد پیش‌قراولی تکنولوژی در چرخه ارتباطات کشور است. اما در چند سال اخیر تا حدی در تحقق اهداف آن تاخیر وجود داشته که ما فکر می‌کنیم این تاخیر برای جامعه ارتباطات تاثیرات نامناسبی داشته است و لازم است زودتر جبران شود.

وی عنوان کرد:‌ اکنون اگرچه ممکن است درحوزه مکالمه تصویری مباحثی وجود داشته باشد اما به هر صورت رایتل و نسل سوم سرفصل مهمی در عصر ارتباطات ایران به شمار می‌رود و سرآغاز ارائه خدمات باند پهن در جامعه است که نیاز است به سرعت عقب ماندگی آن جبران شود.

جهانگرد در ادامه با اشاره به این‌که مدیر عامل جدید رایتل می‌تواند با توجه به شناختی که از صنعت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات کشور دارد به شکوفایی این خدمات در جامعه کمک کند گفت: امیدواریم بقیه اپراتورها هم به این عرصه بپیوندند و به عرصه ارائه خدمات باند پهن وارد شوند ما نیز در وزارت ارتباطات به جد پای این موضوع هستیم و امیدواریم اگر مانعی بر سر راه این موضوع است برطرف شود.

مشاور وزیر ارتباطات در پایان صحبت‌های خود با اشاره به حضور قائم مقام وزیر کار در این مراسم اظهار امیدواری کرد که بدین ترتیب مشکلات موجود در راه تامین هزینه‌های رایتل برطرف شود و از این پس شاهد تحولات جدی در این حوزه باشیم. ابوالحسن فیروزآبادی – قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی- هم در این مراسم به ذکر صحبتی کوتاه پرداخت و عنوان کرد: رایتل در یک پروسه طولانی با مشکلات متعددی مواجه بود و مدتی زمان برد تا بتواند موجودیت فنی و تجاری خود را پیدا کند. البته هرچند رایتل فعلی آنچه که ما می‌خواستیم این نیست و اهدافی که در نظر گرفته شده بود را محقق نکرده است.

وی با بیان این‌که در این میان تحریم‌ها هم در راستای عدم تحقق اهداف رایتل بی‌تاثیر نبوده، اظهار امیدواری کرد:‌ این اپراتور بتواند در مدت پنج سال به اهداف مشخص شده خود یعنی پوشش 99 درصدی شهرها و 86 درصدی جاده‌ها دست پیدا کند.

قائم مقام وزیر کار همچنین عنوان کرد: ‌به هرصورت به دلیل مشکلات مختلفی که وجود داشت، در راستای اهداف در نظر گرفته شده در حوزه انتقال تصویر و ارائه خدمات ارزش افزوده همکاری‌های لازم صورت نگرفت و این پروژه لنگان لنگان جلو رفت اما به هر صورت عده‌ای زحمتهای بسیار کشیده‌اند.

وی در ادامه اظهار کرد: درست است که نگاهمان صرفا نگاه سودآورانه نیست اما به هر صورت هدف ما نمی‌تواند کسب سود نباشد چون که این سرمایه امانتی از سوی سازمان تامین اجتماعی است و پروژه رایتل پروژه ملی به شمار می رود.

اما غلامرضا قاسمی – مدیر عامل پیشین رایتل – هم در این مراسم به ذکر صحبتی کوتاه پرداخت و خاطرنشان کرد: طی مدتی که گذشت ما حدود 250 درصد رشد تجاری و صد درصد رشد فنی داشتیم، همچنین راهکارهای متعددی در زمینه تامین مالی رایتل در نظر داشتیم و من به هر صورت آینده درخشانی را برای رایتل تصور می کنم.

سیدمجید صدری – مدیر عامل جدید رایتل – هم در این مراسم عنوان کرد:‌ خیلی اهل سخنرانی نیستم و امیدوارم درعمل بتوانم برنامه‌های خود را نشان دهم. اما به هر صورت امیدوارم با تعاملی که با سازمان‌های مختلف از جمله سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، وزارت ارتباطات، شرکت ارتباطات زیرساخت و یا مخابرات و ایرانسل ایجاد می‌شود، تعهداتی که برعهده شرکت است عملیاتی و آنچه در برنامه دیده شده محقق شود و فاصله‌ای که در این مدت از نظر میزان پوشش و تعداد مشترکان با اهداف در نظر گرفته شده وجود داشته برطرف شود.

وی همچنین یادآور شد: شاید از این پس با توجه به ارتباطاتی که با شرکت‌های مختلف از جمله مخابرات دارم، مبحثی به نام رقیب نداشته باشیم بلکه بیشتر تعامل صورت بگیرد.

او در پایان اظهار امیدواری کرد که 3G در کشور گسترش یابد و مردم در تمام کشور در آینده‌ای نزدیک از این خدمات استفاده کنند.

وی اعلام برنامه‌های کاری خود را نیز به آینده‌ای نزدیک موکول کرد.

در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل جدید رایتل علاوه بر مدیران مختلف وزارت ارتباطات از جمله محمود خسروی، سعید مهدیون، مدیر عامل مخابرات ایران، افرادی از جمله رییس سازمان حج و زیارت نیز حضور داشتند.

  • مجید صدری

اخبار جدید رایتل در چهارمین نمایشگاه تخصصی مخابرات

مدیرعامل اپراتور سوم در گفت‌وگو با ایسنا:

القاء کرده‌اند رایتل گران است / تماس‌های تصویری به زودی از سر گرفته می‌شود

زمان زیادی از ورود نسل سوم تکنولوژی به کشور نمی‌گذرد اما در همین مدت کوتاه هم 3G با حاشیه‌ها و مشکلاتی مواجه بوده که به گفته‌ی مدیر عامل شرکت رایتل بسیاری از آنها در غرض ورزی افراد ریشه داشته است.
به گزارش خبرنگار ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در آغاز کار دولت یازدهم و در شرایطی که همچنان تماس‌های تصویری اپراتور سوم تلفن همراه به حالت تعلیق درآمده به گفت‌وگویی تفصیلی با مدیر عامل اپراتور سوم پرداخته‌ایم که بخش اول آن امروز منتشر می‌شود.
این گفت‌وگو که بیش از یک ساعت به طول انجامیده نخستین گفت‌وگوی غلامرضا قاسمی محسوب می‌شود که پنج ماه پس از فعالیتش در این پست صورت گرفته است و در جریان این صحبت‌ها، قاسمی همواره بر این تاکید دارد که به دلیل ایجاد نشدن مشکلات جدید برای رایتل ترجیح می‌دهد بسیاری موارد را حداقل فعلا مسکوت نگه دارد.

 

– آقای قاسمی کمی درباره‌ی مسیری که رایتل از روز اول تا امروز طی کرده توضیح دهید و اینکه فکر می‌کنید در این مدت به چه دستاورد‌هایی رسیده‌اید؟
مدت 1.5 سال است که در ترکیب هیات مدیره رایتل حضور دارم و پنج ماه است که به عنوان مدیر عامل این شرکت فعالیت می‌کنم. حال ترجیحم آن است که از این 1.5 سال بگویم، زمانی که وارد رایتل شدم تازه بحث تجاری‌شدن این شبکه در کرج و تهران مطرح شده بود و ما تعداد محدودی سایت در این دو استان داشتیم و در این میان مشکلات متعددی از داخل و خارج شرکت برای ما ایجاد می‌شد…

 

– بسیاری بر این باورند که اکنون کیفیت اینترنت رایتل به این دلیل بالاست که تعداد مشترکان آن کم است، نظر شما در این زمینه چیست؟
ما میان بخشهای فنی و بازاریابی، ارائه‌ی خدمات و سرویس‌ها نوعی تناسب در نظر گرفته‌ایم و به همان اندازه که تعداد مشترکانمان افزایش پیدا می‌کند تلاش می‌کنیم که شبکه را از نظر فنی هم ارتقاء دهیم…

– یعنی می‌توانید با قطعیت این را اعلام کنید که کیفیت خدمات شما با افزایش شمار مشترکان پائین نمی آید؟

قطعا. از ابتدا هم قصد ما همین بوده و مطمئنا در آینده نیز شرایط به همین شکل خواهد بود…

 

-اما طی مدت فعالیت رایتل یکی از حاشیه‌های مهم و یا شاید مهم‌ترین حاشیه‌ رایتل بحث تعلیق تماس‌های تصویری رایتل می باشد. شما اکنون این موضوع را از چه مراجعی پیگیری می‌کنید و به چه نتیجه‌ای رسیده‌اید؟ به نظر شما قطع این سرویس تا چه اندازه منطقی است؟ به هرحال بسیاری هزینه‌های متعددی متقبل شده‌اند تا بتوانند از تماس‌های تصویری استفاده کنند، آیا خود شما فکر نمی‌کنید بدون ارائه‌ی این سرویس خدمات کاملی به مشترکانتان ارائه نمی‌کنید؟
براساس تجربه‌ای که در دنیا هم وجود دارد، اغلب مشترکان پس از خرید سیم‌کارت‌های3G چند بار از تماس تصویری استفاده کرده و پس از آن سایر مزیت‌های نسل سوم را بیش از تماس تصویری مورد استفاده قرار می‌دهند. اکنون در دنیا کمتر از یک درصد از درآمد اپراتورهای 3G به مکالمه‌ی تصویری مربوط می‌شود…

-طی صحبت‌هایی که با مسوولان داشته‌اید، وعده‌ای هم به شما داده شده و مشخص است که این سرویس مجددا از چه زمانی وصل می شود؟
در حوزه وصل‌شدن مجدد تماس‌های تصویری این ما نیستیم که تصمیم می‌گیریم اما این موضوع از ابتدای ماه رمضان در دستور کار بوده و قرار بوده است که درباره‌ی آن تصمیم قطعی گرفته شود، البته قرار بود در این میان برای گرفتن تصمیم نهایی جلسه‌ای تشکیل شود که فکر می‌کنم این جلسه در آینده‌ای نزدیک تشکیل شده و نتیجه‌ی قطعی مشخص خواهد شد…

– آیا در دوره‌ای که این تماس‌ها فعال بود، مشکل خاصی برای مردم ایجاد شد و شکایت یا اعتراض خاصی برای آن وجود داشت که سرویس تماس تصویری تعلیق شد؟ در‌آن دوره شکایت خاصی به مراجع قضایی صورت نگرفت؟
با توجه به خدماتی که نسل سوم می‌تواند به مردم ارائه کند صورت گرفتن برخی مقاومت‌ها در برابر آن از ابتدا قابل پیش‌بینی بود به همین دلیل برخی از مراجع محترم تقلید به دلیل نوع سوالی که از آنها شده بود در این زمینه اظهارنظر‌هایی داشتند …

رایتل گران نیست – نکته‌ای دیگری که درباره‌ی رایتل می‌توان به آن اشاره کرد بحث هزینه‌های رایتل است که از نظر بسیاری این هزینه‌ها بالا است البته پیش ازاین زمانی این‌گونه اعلام شده بود هزینه‌ی اینترنت رایتل حتی یک شانزدهم اپراتورهای دیگر است اما واقعیت این است که درعمل حس می‌شود هزینه‌های نسل سوم برای کاربران به نسبت بالا است؟
قیمت‌های ما با آنچه اعلام شده تفاوتی ندارد و ما اجازه نداریم برای خدمات خود قیمتی بالاتر و یا پایین‌تر از این تعرفه‌ها را اعمال کنیم چرا که تعرفه‌های اصلی طبق نظر سازمان تنظیم مقررات اعلام می‌شود و ما موظف هستیم همان تعرفه‌ها را اعمال کنیم اما در هر صورت بسته‌های ما برای کاربران مقرون به صرفه است و شاید هزینه‌ی آنها تا همان یک شانزدهم هم کمتر از اپراتور‌های دیگر باشد.

-در کل از نظر خود شما هزینه‌های رایتل منطقی است، آیا شما فکر نمی‌کنید اینترنت رایتل بدون در نظر گرفتن بسته‌ها گران است؟
اینترنت ما نسبت به سایر اپراتور‌ها قابل مقایسه نیست و سرعتی به مراتب بالاتر دارد به همین دلیل اگر شما بخواهید در نظر بگیرید بی‌شک اینترنت رایتل به مراتب ارزان‌تر خواهد بود.

 

-برخی از کاربران درباره‌ی این موضوع که اگر شارژ دو یا 20 هزار تومانی رایتل بخریم همچنان 15 روز برای استفاده از آن فرصت داریم، گلایه‌هایی دارند، در مورد این موضوع توضیح می‌دهد؟
این موضوع درست نیست. رایتل برای استفاده از شارژهای مختلف خود بازه‌های زمانی مختلفی در نظر گرفته است. به طوری که برای شارژهای 2 تا 50 هزار تومانی بازه‌های 90 تا 720 روزه برای استفاده در نظر گرفته شده است. علاوه بر این دوره‌های بلند مدت، رایتل این امکان را فراهم کرده که با وجود اتمام دوره استفاده، با اولین شارژ، هزینه شارژ قبلی هم در اختیار مشترک قرار می‌گیرد.

-با این وجود به نظر می‌رسد که هنگام مصرف هزینه‌ها به نسبت بالاتر از این رقم ها است
اینترنت ما هم بدون فعال‌کردن بسته‌ها کیلوبایتی نیم ریال قیمت دارد. در حالی که به عنوان مثال اینترنت همراه اول در ساعات عادی کیلوبایتی یک ریال و در ساعات شلوغی چهار ریال هزینه به دنبال دارد.

 

-فکر می‌کنید چه زمان کل کشور را پوشش خواهید داد؟
درباره‌ی پوشش جاده‌ای هم در کل باید مشکلات مختلفی که در راه توسعه شبکه وجود دارد مدنظر قرار داد.

– پوشش جاده‌ای چطور؟
اکنون مشترکان ما ظرف چند ماه چند برابر می‌شوند و به هرحال آماده‌کردن تجهیزات فنی برای این افراد خود نیاز به تلاش بسیار دارد، حال ممکن است یک اپراتور دیگر در همان مدت بیش از ما به تعداد مشترکانش افزوده شود اما قطعا تعداد مشترکان آنها ظرف چند ماه چند برابر نمی‌شود و اینجاست که این آمار برای ما معنی پیدا می‌کند.

-مشکل دیگری که وجود دارد انکه برای بهره‌مندی از سرویس‌های مختلف رایتل بسیاری از گوشی‌های بازار جوابگو نیستند، شما برای حل این مشکل چه برنامه‌ای دارید که دیگر کاربر رایتل مجبور نباشد پس از خرید سیم‌کارت در بازار بگردد و با هزینه‌های متعدد گوشی پیدا کند که بتواند قابلیت استفاده از خدمات رایتل را داشته باشد
این‌گونه نیست که مشترکان ما بخواهند دنبال گوشی خاصی بگردند که سرویس بدهد. تمام گوشیهای هوشمند موجود در بازار پاسخگوی عمده سرویس‌های رایتل به خصوص اینترنت پرسرعت آن هستند و تنها سرویس تماس تصویری رایتل نیاز به داشتن دوربین جلوی موبایل و امکان سخت افزاری برای استفاده است.

-اما همین حالا بسیاری از تبلت‌ها هم برای استفاده از اینترنت رایتل قابلیت ندارند؟
قطعا تبلت‌هایی که 3G ساپورت می‌کنند سیم‌کارت رایتل را هم می‌خوانند.

  • رایتل وایمکس

مسابقه عکس و فیلم رایتل ماه رمضان

مسابقه عکس و فیلم “یک ماه کامل” با موضوع ماه مبارک رمضان

رایتل اقدام به برگزاری یک مسابقه عکاسی و فیلم کوتاه با موضوع ماه مبارک رمضان نموده است. آثاری که بیشترین ” لایک ” را به دست بیاورند، به عنوان برندگان این مسابقه معرفی می شوند.
برای شرکت در مسابقه فیلم کوتاه می توانید به وب سایت آپارات به آدرس www.aparat.com مراجعه کرده و گزینه ثبت نام را انتخاب کنید. در این مرحله لینک ثبت نام از طریق ایمیل برای شما ارسال می شود. پس از انجام مراحل ثبت نام و عضویت، شما می توانید جهت شرکت دادن ویدئو خود در مسابقه ماه کامل ، با مراجعه به صفحه مسابقه به نشانی www.aparat.com/mahekamel ویدیو خود را آپلود نمایید. سپس آدرس ویدیو خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید تا با کلیک بروی گزینه لایک، به شما امتیاز دهند.
برای شرکت در مسابقه عکاسی می توانید به وب سایت لنزور به آدرس www.lenzor.com مراجعه کرده و گزینه ثبت نام را انتخاب کنید. پس از انجام مراحل ثبت نام و عضویت، شما می توانید جهت شرکت دادن عکس خود در مسابقه ماه کامل به صفحه مسابقه “یک ماه کامل” به نشانی www.lenzor.com/mahekamel رفته و عکس خود را در آنجا آپلود کنید. سپس آدرس عکس خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید تا با کلیک بروی گزینه لایک ، به شما امتیاز دهند.
*حتما در فرایند ثبت نام شماره تلفن خود را ذکر نمایید تا در صورت برنده شدن بتوانیم با شما تماس بگیریم.

شرایط شرکت در مسابقه عکس و فیلم
شرکت در مسابقه برای عموم آزاد است.
آثار می‌توانند به صورت تک رنگ ، سیاه و سفید و یا رنگی باشند.
تمامی عکس‌ها باید فاقد قاب بوده و با فرمت jpg و با حجم حد اکثر 4 مگابایت ارسال شوند .
حداکثرحجم فیلم ارسالی نباید بزرگتر از 100 مگابایت باشد.
برگزار کننده حق استفاده از آثار پذیرفته شده را ( با ذکر نام عکاس ) برای خود محفوظ می‌دارد .
آثاری که بر خلاف آیین نامه و قوانین جمهوری اسلامی ایران باشند از روند مسابقه حذف خواهند شد.
درصورتی‌که بیش از یک اثر ارسال می کنید، هراثرباید عنوان متفاوت داشته باشد.
چنانچه از فرد یا افرادی عکس و فیلم تهیه می کنید، باید از اشخاص، رضایت‌نامه مکتوب داشته باشید. بدیهی است کلیه مسائل حقوقی بر عهده شرکت کننده می باشد.
رایتل مجاز به استفاده از آثار ارسالی شرکت کنندگان در کلیه فعالیت‌های تبلیغاتی خود است.
تنها در صورتی برنده جایزه خواهید شد که خالق و یا صاحب امتیاز اثر ارسالی باشید.
ارسال آثار به سایت مسابقه ، به معنی پذیرش آیین نامه است.

جوایز بخش فیلم:
نفر اول : یک دستگاه iMac + یک سیم کارت دیتای رایتل + مودم دانگل
نفر دوم : یک دستگاه MacBook Pro + یک سیم کارت دیتای رایتل + مودم دانگل
نفر سوم : یک دستگاه iPhone 5 + یک سیم کارت دائمی رایتل

جوایز بخش عکس:
نفر اول : دوربین Canon 6D (به همراه لنز) + یک سیم کارت دیتای رایتل + مودم دانگل
نفر دوم : دوربین Canon 700D + یک سیم کارت دیتای رایتل + مودم دانگل
نفر سوم : دوربین Canon 650D + یک سیم کارت دیتای رایتل + مودم دانگل

جوایز ویژه رایتل از نگاه داوران:
رایتل در نظر دارد به آن دسته از شرکت کنندگانی که آثار فاخری را ارسال کرده اند اما نتوانسته اند امتیاز لازم را در بخش امتیازدهی کاربران به دست آورند، جوایزی اهدا نماید. داوری این بخش بر عهده اساتید مطرح عکاسی و فیلمسازی است.
نفر برگزیده مسابقه فیلم: یک دستگاه iPad + یک سیم کارت دیتای رایت
نفر برگزیده مسابقه عکس: یک دستگاه iPad + یک سیم کارت دیتای رایتل

طبق تفاهم با موسسه خیریه بهنام دهش پور، به ازای هر 10,000 لایک (رای مثبت) یک آرزو از درخت آرزوهای کوکان مبتلا به سرطان، برآورده خواهد شد. بچه‌های مبتلا به سرطان تحت حمایت خیریه بهنام دهش پور، آرزوهای خود را به یک درخت نمادین به نام “درخت آرزو” در خیریه می چسبانند و خیرین، هر آرزویی را که مایل باشند برآورده می کنند.

  • خدمات رایتل
  • اخبار رایتل
  • درباره رایتل

تماس تصویری رایتل

مدیرعامل رایتل: تماس تصویری رایتل قطع نخواهد شد

rightel-typography[1]

مدیرعامل رایتل اخبار مربوط به قطع امکان تماس تصویری این اپراتور را تکذیب کرد و گفت: امکان مکالمه تصویری همچنان بر روی سیم کارت‌های رایتل وجود دارد.
به گزارش روابط عمومی رایتل، در پی انتشار مطالبی در برخی رسانه‌ها مبنی بر قطع امکان تماس تصویری رایتل، غلامرضا قاسمی مدیر عامل این اپراتور اعلام کرد: این خبر صحت ندارد و این امکان به عنوان یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد نسل سوم تلفن همراه به مشترکان رایتل ارائه خواهد شد.
وی با بیان اینکه توسعه نسل سوم تلفن همراه یکی از مظاهر توسعه تکنولوژی در کشور است، افزود: آنچه ما از همه نهادها و ارگان‌ها در مسیر توسعه این تکنولوژی توقع داریم، همیاری و همگامی و تلاش برای رفع موانع و مشکلات است.
قاسمی در ادامه تصریح کرد: همانطور که پیش از این نیز اعلام کردیم، خانواده رایتل و سیاستگذاران این اپراتور نسبت به مسائل فرهنگی پیش روی این اپراتور توجه دارند و نهایت تلاش خود را در پیشبرد اهداف رایتل به کارخواهند بست.
رایتل در کنار خدمات اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل، امکان استفاده از سرویس های اختصاصی و گستره وسیعی از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می‌نماید که از جمله این خدمات می توان به تماس تصویری، سرویس های چند رسانه ای و اینترنت پرسرعت اشاره نمود. ادامه خواندن “تماس تصویری رایتل”

  • نحوه تماس تصویری با رایتل
  • تماس تصویری با رایتل
  • راهنمای تماس تصویری رایتل
  • چگونگی تماس تصویری با رایتل
  • نحوه مکالمه تصویری با رایتل

سومین فروشگاه زنجیره ای رایتل

سومین فروشگاه زنجیره ای رایتل افتتاح شد

سومین فروشگاه زنجیره ای رایتل در مجتمع تجاری مگامال اکباتان تهران افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت رایتل، سومین فروشگاه زنجیره ای رایتل در طبقه اول مجتمع تجاری مگامال اکباتان تهران آغاز به کار کرد.
در این فروشگاه کلیه محصولات و سرویس‌های رایتل و همچنین خدمات پس از فروش رایتل آن ارائه می‌شود، ضمن اینکه امکان تست کلیه خدمات رایتل اعم از ارتباط تصویری و اینترنت پرسرعت این اپراتور نیز فراهم است.
پیش از این نیز فروشگاه رایتل با هدف ارائه محصولات و خدمات پس از فروش رایتل در کرج و بزرگراه نواب افتتاح شده بود.
رایتل در کنار خدمات اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل، امکان استفاده از سرویس های اختصاصی و گستره وسیعی از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می‌کند که از جمله این خدمات می توان به تماس تصویری، سرویس های چند رسانه ای و اینترنت پرسرعت اشاره کرد. ادامه خواندن “سومین فروشگاه زنجیره ای رایتل”

  • محصولات رایتل

مساعده Raytl

مساعده Raytl
مساعده مع موقع إعداد Raytl تجربه http://rightel2.ir.
التسوق مساعده مساعده Raytl Raytl لاستخدام الموقع.

راهنما رایتل

راهنما رایتل

تهیه راهنما رایتل را با سایت http://rightel2.ir تجربه کنید .

جهت خرید راهنما رایتل از سایت راهنما رایتل استفاده نمائید .

  • راهنما رایتل

Raytl مساعده

Raytl مساعده
الحصول على مساعده على مساعده http://rightel2.ir Raytl.
Raytl مساعده مساعده مساعده لاستعمال Raytl العلیا.