تعرفه رایتل

تعرفه تماس های رایتل
تعرفه تماس های رایتل مطابق با قوانین سازمان تنظیم و مقررات و ارتباطات رادیویی است

به گزارش روابط عمومی رایتل تعرفه تماس های رایتل مطابق با قوانین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تنظیم شده است و به هیچ عنوان گران نیست.
در ادامه این متن می توانید تعرفه تماس های رایتل را در جدول ببینید:

نوع تماس نوع سیم کارت هزینه (ریال)
تماس داخل شبکه ( صوتی ) دائمی 555
تماس خارج شبکه ( صوتی ) دائمی 625
تماس تصویری دائمی 1495
پیامک فارسی دائمی 89
پیامک انگلیسی دائمی 220
پیام چند رسانه ای درون شبکه دائمی 400
اینترنت 3G به ازای هر کیلو بایت دائمی 0.5
تماس داخل شبکه ( صوتی ) اعتباری 695
تماس خارج شبکه ( صوتی ) اعتباری 895
تماس تصویری اعتباری 1995
پیامک فارسی اعتباری 89
پیامک انگلیسی اعتباری 220
پیام چند رسانه ای درون شبکه اعتباری 400
پیامک فارسی دیتا 89
پیامک انگلیسی دیتا 220
اینترنت 3G به ازای هر کیلو بایت دیتا 0.5

منبع : http://www.rightel.ir/News/Details/46549dab-c0f1-4a09-972a-a273011e8d32

  • تعرفه های رایتل
  • www 2014 rightel ir

اخبار جدید رایتل در چهارمین نمایشگاه تخصصی مخابرات

مدیرعامل اپراتور سوم در گفت‌وگو با ایسنا:

القاء کرده‌اند رایتل گران است / تماس‌های تصویری به زودی از سر گرفته می‌شود

زمان زیادی از ورود نسل سوم تکنولوژی به کشور نمی‌گذرد اما در همین مدت کوتاه هم 3G با حاشیه‌ها و مشکلاتی مواجه بوده که به گفته‌ی مدیر عامل شرکت رایتل بسیاری از آنها در غرض ورزی افراد ریشه داشته است.
به گزارش خبرنگار ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در آغاز کار دولت یازدهم و در شرایطی که همچنان تماس‌های تصویری اپراتور سوم تلفن همراه به حالت تعلیق درآمده به گفت‌وگویی تفصیلی با مدیر عامل اپراتور سوم پرداخته‌ایم که بخش اول آن امروز منتشر می‌شود.
این گفت‌وگو که بیش از یک ساعت به طول انجامیده نخستین گفت‌وگوی غلامرضا قاسمی محسوب می‌شود که پنج ماه پس از فعالیتش در این پست صورت گرفته است و در جریان این صحبت‌ها، قاسمی همواره بر این تاکید دارد که به دلیل ایجاد نشدن مشکلات جدید برای رایتل ترجیح می‌دهد بسیاری موارد را حداقل فعلا مسکوت نگه دارد.

 

– آقای قاسمی کمی درباره‌ی مسیری که رایتل از روز اول تا امروز طی کرده توضیح دهید و اینکه فکر می‌کنید در این مدت به چه دستاورد‌هایی رسیده‌اید؟
مدت 1.5 سال است که در ترکیب هیات مدیره رایتل حضور دارم و پنج ماه است که به عنوان مدیر عامل این شرکت فعالیت می‌کنم. حال ترجیحم آن است که از این 1.5 سال بگویم، زمانی که وارد رایتل شدم تازه بحث تجاری‌شدن این شبکه در کرج و تهران مطرح شده بود و ما تعداد محدودی سایت در این دو استان داشتیم و در این میان مشکلات متعددی از داخل و خارج شرکت برای ما ایجاد می‌شد…

 

– بسیاری بر این باورند که اکنون کیفیت اینترنت رایتل به این دلیل بالاست که تعداد مشترکان آن کم است، نظر شما در این زمینه چیست؟
ما میان بخشهای فنی و بازاریابی، ارائه‌ی خدمات و سرویس‌ها نوعی تناسب در نظر گرفته‌ایم و به همان اندازه که تعداد مشترکانمان افزایش پیدا می‌کند تلاش می‌کنیم که شبکه را از نظر فنی هم ارتقاء دهیم…

– یعنی می‌توانید با قطعیت این را اعلام کنید که کیفیت خدمات شما با افزایش شمار مشترکان پائین نمی آید؟

قطعا. از ابتدا هم قصد ما همین بوده و مطمئنا در آینده نیز شرایط به همین شکل خواهد بود…

 

-اما طی مدت فعالیت رایتل یکی از حاشیه‌های مهم و یا شاید مهم‌ترین حاشیه‌ رایتل بحث تعلیق تماس‌های تصویری رایتل می باشد. شما اکنون این موضوع را از چه مراجعی پیگیری می‌کنید و به چه نتیجه‌ای رسیده‌اید؟ به نظر شما قطع این سرویس تا چه اندازه منطقی است؟ به هرحال بسیاری هزینه‌های متعددی متقبل شده‌اند تا بتوانند از تماس‌های تصویری استفاده کنند، آیا خود شما فکر نمی‌کنید بدون ارائه‌ی این سرویس خدمات کاملی به مشترکانتان ارائه نمی‌کنید؟
براساس تجربه‌ای که در دنیا هم وجود دارد، اغلب مشترکان پس از خرید سیم‌کارت‌های3G چند بار از تماس تصویری استفاده کرده و پس از آن سایر مزیت‌های نسل سوم را بیش از تماس تصویری مورد استفاده قرار می‌دهند. اکنون در دنیا کمتر از یک درصد از درآمد اپراتورهای 3G به مکالمه‌ی تصویری مربوط می‌شود…

-طی صحبت‌هایی که با مسوولان داشته‌اید، وعده‌ای هم به شما داده شده و مشخص است که این سرویس مجددا از چه زمانی وصل می شود؟
در حوزه وصل‌شدن مجدد تماس‌های تصویری این ما نیستیم که تصمیم می‌گیریم اما این موضوع از ابتدای ماه رمضان در دستور کار بوده و قرار بوده است که درباره‌ی آن تصمیم قطعی گرفته شود، البته قرار بود در این میان برای گرفتن تصمیم نهایی جلسه‌ای تشکیل شود که فکر می‌کنم این جلسه در آینده‌ای نزدیک تشکیل شده و نتیجه‌ی قطعی مشخص خواهد شد…

– آیا در دوره‌ای که این تماس‌ها فعال بود، مشکل خاصی برای مردم ایجاد شد و شکایت یا اعتراض خاصی برای آن وجود داشت که سرویس تماس تصویری تعلیق شد؟ در‌آن دوره شکایت خاصی به مراجع قضایی صورت نگرفت؟
با توجه به خدماتی که نسل سوم می‌تواند به مردم ارائه کند صورت گرفتن برخی مقاومت‌ها در برابر آن از ابتدا قابل پیش‌بینی بود به همین دلیل برخی از مراجع محترم تقلید به دلیل نوع سوالی که از آنها شده بود در این زمینه اظهارنظر‌هایی داشتند …

رایتل گران نیست – نکته‌ای دیگری که درباره‌ی رایتل می‌توان به آن اشاره کرد بحث هزینه‌های رایتل است که از نظر بسیاری این هزینه‌ها بالا است البته پیش ازاین زمانی این‌گونه اعلام شده بود هزینه‌ی اینترنت رایتل حتی یک شانزدهم اپراتورهای دیگر است اما واقعیت این است که درعمل حس می‌شود هزینه‌های نسل سوم برای کاربران به نسبت بالا است؟
قیمت‌های ما با آنچه اعلام شده تفاوتی ندارد و ما اجازه نداریم برای خدمات خود قیمتی بالاتر و یا پایین‌تر از این تعرفه‌ها را اعمال کنیم چرا که تعرفه‌های اصلی طبق نظر سازمان تنظیم مقررات اعلام می‌شود و ما موظف هستیم همان تعرفه‌ها را اعمال کنیم اما در هر صورت بسته‌های ما برای کاربران مقرون به صرفه است و شاید هزینه‌ی آنها تا همان یک شانزدهم هم کمتر از اپراتور‌های دیگر باشد.

-در کل از نظر خود شما هزینه‌های رایتل منطقی است، آیا شما فکر نمی‌کنید اینترنت رایتل بدون در نظر گرفتن بسته‌ها گران است؟
اینترنت ما نسبت به سایر اپراتور‌ها قابل مقایسه نیست و سرعتی به مراتب بالاتر دارد به همین دلیل اگر شما بخواهید در نظر بگیرید بی‌شک اینترنت رایتل به مراتب ارزان‌تر خواهد بود.

 

-برخی از کاربران درباره‌ی این موضوع که اگر شارژ دو یا 20 هزار تومانی رایتل بخریم همچنان 15 روز برای استفاده از آن فرصت داریم، گلایه‌هایی دارند، در مورد این موضوع توضیح می‌دهد؟
این موضوع درست نیست. رایتل برای استفاده از شارژهای مختلف خود بازه‌های زمانی مختلفی در نظر گرفته است. به طوری که برای شارژهای 2 تا 50 هزار تومانی بازه‌های 90 تا 720 روزه برای استفاده در نظر گرفته شده است. علاوه بر این دوره‌های بلند مدت، رایتل این امکان را فراهم کرده که با وجود اتمام دوره استفاده، با اولین شارژ، هزینه شارژ قبلی هم در اختیار مشترک قرار می‌گیرد.

-با این وجود به نظر می‌رسد که هنگام مصرف هزینه‌ها به نسبت بالاتر از این رقم ها است
اینترنت ما هم بدون فعال‌کردن بسته‌ها کیلوبایتی نیم ریال قیمت دارد. در حالی که به عنوان مثال اینترنت همراه اول در ساعات عادی کیلوبایتی یک ریال و در ساعات شلوغی چهار ریال هزینه به دنبال دارد.

 

-فکر می‌کنید چه زمان کل کشور را پوشش خواهید داد؟
درباره‌ی پوشش جاده‌ای هم در کل باید مشکلات مختلفی که در راه توسعه شبکه وجود دارد مدنظر قرار داد.

– پوشش جاده‌ای چطور؟
اکنون مشترکان ما ظرف چند ماه چند برابر می‌شوند و به هرحال آماده‌کردن تجهیزات فنی برای این افراد خود نیاز به تلاش بسیار دارد، حال ممکن است یک اپراتور دیگر در همان مدت بیش از ما به تعداد مشترکانش افزوده شود اما قطعا تعداد مشترکان آنها ظرف چند ماه چند برابر نمی‌شود و اینجاست که این آمار برای ما معنی پیدا می‌کند.

-مشکل دیگری که وجود دارد انکه برای بهره‌مندی از سرویس‌های مختلف رایتل بسیاری از گوشی‌های بازار جوابگو نیستند، شما برای حل این مشکل چه برنامه‌ای دارید که دیگر کاربر رایتل مجبور نباشد پس از خرید سیم‌کارت در بازار بگردد و با هزینه‌های متعدد گوشی پیدا کند که بتواند قابلیت استفاده از خدمات رایتل را داشته باشد
این‌گونه نیست که مشترکان ما بخواهند دنبال گوشی خاصی بگردند که سرویس بدهد. تمام گوشیهای هوشمند موجود در بازار پاسخگوی عمده سرویس‌های رایتل به خصوص اینترنت پرسرعت آن هستند و تنها سرویس تماس تصویری رایتل نیاز به داشتن دوربین جلوی موبایل و امکان سخت افزاری برای استفاده است.

-اما همین حالا بسیاری از تبلت‌ها هم برای استفاده از اینترنت رایتل قابلیت ندارند؟
قطعا تبلت‌هایی که 3G ساپورت می‌کنند سیم‌کارت رایتل را هم می‌خوانند.

  • رایتل وایمکس

سومین فروشگاه زنجیره ای رایتل

سومین فروشگاه زنجیره ای رایتل افتتاح شد

سومین فروشگاه زنجیره ای رایتل در مجتمع تجاری مگامال اکباتان تهران افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت رایتل، سومین فروشگاه زنجیره ای رایتل در طبقه اول مجتمع تجاری مگامال اکباتان تهران آغاز به کار کرد.
در این فروشگاه کلیه محصولات و سرویس‌های رایتل و همچنین خدمات پس از فروش رایتل آن ارائه می‌شود، ضمن اینکه امکان تست کلیه خدمات رایتل اعم از ارتباط تصویری و اینترنت پرسرعت این اپراتور نیز فراهم است.
پیش از این نیز فروشگاه رایتل با هدف ارائه محصولات و خدمات پس از فروش رایتل در کرج و بزرگراه نواب افتتاح شده بود.
رایتل در کنار خدمات اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل، امکان استفاده از سرویس های اختصاصی و گستره وسیعی از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می‌کند که از جمله این خدمات می توان به تماس تصویری، سرویس های چند رسانه ای و اینترنت پرسرعت اشاره کرد. ادامه خواندن “سومین فروشگاه زنجیره ای رایتل”

  • محصولات رایتل

شراء Raytl

شراء Raytl
مرحبا بکم فی موقع وکاله Raytl Rightel2.ir
کیف لشراء سهله Raytl. یمکنک بسهوله وبشکل آمن عبر المنفذ المحدد للبنک الخاص یمکن أن توفر فی الموقع Raytl التسوق
اختر Raytl الخاص مبلغ الشراء المطلوبه. فی إطار عملیه شراء یذهب Raytl

Buy Raytl

Buy Raytl
Welcome to the dealership website Raytl Rightel2.ir
How to buy Raytl easy. You can easily and securely via the selected port for your bank can provide on-site shopping Raytl
Select Raytl your purchase amount required. Under the purchase process go Raytl

خرید رایتل

خرید رایتل

خوش آمدید به سایت نمایندگی فروش رایتل Rightel2.ir

طریقه خرید رایتل آسان است . شما می توانید به راحتی و با امنیت خاطر از طریق انتخاب درگاه بانکی خود در سایت خرید رایتل را تهیه نمائید

مقدار خرید رایتل مورد نیاز خود را انتخاب نمائید . طبق ترتیب مراحل خرید رایتل پیش بروید

شراء Raytl

شراء Raytl
مرحبا بکم فی موقع وکاله Raytl Rightel2.ir
کیف لشراء سهله Raytl. یمکنک بسهوله وراحه البال من خلال المداخل البنک الذی اخترته إعداد مواقع التسوق الخاصه بک Raytl
اختر Raytl الخاص مبلغ الشراء المطلوبه. فی إطار عملیه شراء یذهب Raytl

خرید رایتل

خرید رایتل

خوش آمدید به سایت نمایندگی فروش رایتل Rightel2.ir

طریقه خرید رایتل آسان است . شما می توانید به راحتی و با امنیت خاطر از طریق انتخاب درگاه بانکی خود در سایت خرید رایتل خود را تهیه نمائید

مقدار خرید رایتل مورد نیاز خود را انتخاب نمائید . طبق ترتیب مراحل خرید رایتل پیش بروید

شراء Raytl

شراء Raytl
تجربه التسوق Raytl مع توفیر موقع http://rightel2.ir.
Raytl لشراء شراء شراء Raytl استخدام للموقع.