هزینه‌ی اینترنت رایتل گران نیست

رایتل گران نیست – نکته‌ای دیگری که درباره‌ی رایتل می‌توان به آن اشاره کرد بحث هزینه‌های رایتل است که از نظر بسیاری این هزینه‌ها بالا است البته پیش ازاین زمانی این‌گونه اعلام شده بود هزینه‌ی اینترنت رایتل حتی یک شانزدهم اپراتورهای دیگر است اما واقعیت این است که درعمل حس می‌شود هزینه‌های نسل سوم برای کاربران به نسبت بالا است؟
مبنای مقایسه شما برای گرانی و ارزانی سرویس‌ اینترنت رایتل چیست؟

اگر مبنای مقایسه اینترنتی است که از طریق ارائه دهندگان سرویس adsl ارائه می‌شود طبیعی است که به دلیل اینکه شما از طریق سیم کارت رایتل این امکان را خواهید داشت که در طول گستره شبکه تحت پوشش این اپراتور با سرعت بالا حرکت کرده و همچنان به اینترنت پرسرعت متصل بمانید، برخلاف سرویس های ثابت مثل adsl و وایمکس هزینه های بیشتری را در قبال این امکانات باید متقبل شوید.
اما با مقایسه میان قیمتهای ارائه شده از طریق ارائه دهندگان اینترنت ثابت با قیمتهای ارائه شده توسط رایتل به روشنی در خواهید یافت که تفاوت قیمتها به اندازه امکانات اضافه آن نیست.
از سوی دیگر اگر مبنای مقایسه اینترنت قابل ارائه بر روی دیگر اپراتورهای موبایل است، با قاطعیت اعلام می شود با حفظ تمام ویژگی های متمایز و ویژه رایتل در قیاس با دیگر اپراتورها شامل سرعت بالا، کیفیت مناسب، اتصال همیشگی و قابلیت تحرک در سرعت بالا، قیمت اینترنت رایتل از بقیه رقبا به مراتب پایین‌تر است.
به هر صورت قیمت‌های ما با آنچه اعلام شده تفاوتی ندارد و ما اجازه نداریم برای خدمات خود قیمتی بالاتر و یا پایین‌تر از این تعرفه‌ها را اعمال کنیم چرا که تعرفه‌های اصلی طبق نظر سازمان تنظیم مقررات اعلام می‌شود و ما موظف هستیم همان تعرفه‌ها را اعمال کنیم اما در هر صورت بسته‌های ما برای کاربران مقرون به صرفه است و شاید هزینه‌ی آنها تا همان یک شانزدهم هم کمتر از اپراتور‌های دیگر باشد.

 

-در کل از نظر خود شما هزینه‌های رایتل منطقی است، آیا شما فکر نمی‌کنید اینترنت رایتل بدون در نظر گرفتن بسته‌ها گران است؟
اینترنت ما نسبت به سایر اپراتور‌ها قابل مقایسه نیست و سرعتی به مراتب بالاتر دارد به همین دلیل اگر شما بخواهید در نظر بگیرید بی‌شک اینترنت رایتل به مراتب ارزان‌تر خواهد بود.

costs are relatively high users of third generation?
The basis for comparison is expensive and cheap Internet service Rightell?Stay connected, unlike services like adsl and wimax fixed costs to be incurred to make these facilities more accountable.
But by comparing the prices offered by Internet providers by offering fixed prices clearly Raytl’ll find that the price difference is not enough to add features.
The Internet can provide a basis for comparison on other mobile operators, it is stated with certainty while maintaining all the characteristics of a distinct and special Raytl compared to other operators, including high-speed quality, Hamishegi of mobile on the high-speed connection the price of the other competitors far lower Rightel Internet.
In any case, our packages are affordable for users and perhaps a sixteenth of the cost to be less than other operators.

– The entire cost of your Raytl is reasonable, do not you think the Internet is Raytl without taking expensive package?
We can not compare to other operators and internet speeds are much higher, so you certainly want to consider internet will be much cheaper Raytl.

News Rightel

  • قیمت اینترنت رایتل
  • رایتل چیست
  • هزینه اینترنت رایتل
  • adsl رایتل
  • رایتل adsl
  • اینترنت رایتل چیست

2 دیدگاه برای “هزینه‌ی اینترنت رایتل گران نیست”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *