تماس تصویری رایتل

مدیرعامل رایتل: تماس تصویری رایتل قطع نخواهد شد

rightel-typography[1]

مدیرعامل رایتل اخبار مربوط به قطع امکان تماس تصویری این اپراتور را تکذیب کرد و گفت: امکان مکالمه تصویری همچنان بر روی سیم کارت‌های رایتل وجود دارد.
به گزارش روابط عمومی رایتل، در پی انتشار مطالبی در برخی رسانه‌ها مبنی بر قطع امکان تماس تصویری رایتل، غلامرضا قاسمی مدیر عامل این اپراتور اعلام کرد: این خبر صحت ندارد و این امکان به عنوان یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد نسل سوم تلفن همراه به مشترکان رایتل ارائه خواهد شد.
وی با بیان اینکه توسعه نسل سوم تلفن همراه یکی از مظاهر توسعه تکنولوژی در کشور است، افزود: آنچه ما از همه نهادها و ارگان‌ها در مسیر توسعه این تکنولوژی توقع داریم، همیاری و همگامی و تلاش برای رفع موانع و مشکلات است.
قاسمی در ادامه تصریح کرد: همانطور که پیش از این نیز اعلام کردیم، خانواده رایتل و سیاستگذاران این اپراتور نسبت به مسائل فرهنگی پیش روی این اپراتور توجه دارند و نهایت تلاش خود را در پیشبرد اهداف رایتل به کارخواهند بست.
رایتل در کنار خدمات اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل، امکان استفاده از سرویس های اختصاصی و گستره وسیعی از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می‌نماید که از جمله این خدمات می توان به تماس تصویری، سرویس های چند رسانه ای و اینترنت پرسرعت اشاره نمود.

Rightel CEO: will not stop calling Rightel

Managing Rightel to stop calling the operator denied the news and said the possibility of video calls on SIM cards Rightel there.
Rightel subscribers will be offered.

Ghasemi said the following: As already stated, we Rightel family and cultural issues facing policymakers operator to operator attention and do their best to embed goals Rightel closed.
multimedia and broadband mention.

  • نحوه تماس تصویری با رایتل
  • تماس تصویری با رایتل
  • راهنمای تماس تصویری رایتل
  • چگونگی تماس تصویری با رایتل
  • نحوه مکالمه تصویری با رایتل

4 دیدگاه برای “تماس تصویری رایتل”

  1. اخه جرا دروغ میکین کدوم تماس تصویری ۶متهه قطعه تازه واسه اینکه فروشتون نیاد بایین اصلا اطلاع رسامی نمیکنید که هیج دروغم میکید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *