تهیه شارژ رایتل از بانکها

از کدام بانکها و چطور شارژ رایتل تهیه کنیم
رایتل برای رفاه بیشتر مشترکین خود راه های مختلف تهیه شارژ این اپراتور را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی رایتل، مشترکین این اپراتور می توانند از طریق دستگاههای pos بانکهای سامان، پاسارگاد، رفاه، آینده، مسکن، سینا، پست بانک، اقتصادنوین، ملت، اینفوتک، پرشین سویئچ، پرداخت الکترونیک سامان و پرداخت نوین آرین نسبت به خرید شارژ اقدام کنند.
بنابر این گزارش، همچنین وب سایت های بانکهای سامان، پاسارگاد، آینده، مسکن، ایران زمین، سینا ، پست بانک، اقتصادنوین، ملت، پرشین سویئچ، رایانمهر دانش سنج و پرداخت الکترونیک سامان نیز آماده ارائه خدمات در زمینه تهیه شارژ به مشترکین رایتل می باشند.
براساس این اعلام، تهیه شارژ از طریق دستگاه های خودپرداز بانکهای سامان، پاسارگاد، رفاه، کشاورزی، آینده، مسکن، ایران زمین، سینا، پارسیان، کارآفرین، پست بانک، اقتصادنوین و ملت نیز صورت می پذیرد.
مشترکین رایتل همچنین می توانند از طریق نرم افزارهای موبایلی پاسارگاد، آینده، مسکن، سینا، اقتصادنوین، ملت و همینطور وب کیوسک های بانک های کشاورزی و پرداخت نوین آرین اقدام به تهیه شارژ نمایند.
شایان ذکر است تهیه شارژ از طریق کدهای دستوری #720* برای بانک پاسارگاد و همینطور #724* برای پرداخت الکترونیک سامان از دیگر راه های تهیه شارژ رایتل می باشد. ادامه خواندن “تهیه شارژ رایتل از بانکها”

تفاهم نامه میان رایتل و وزارت نفت

امضای تفاهم نامه میان رایتل و وزارت نفت
رایتل، اولین اپراتور نسل سوم تلفن همراه در کشور، برای ارائه خدماتی در زمینه سلامت با سازمان بهداشت و درمان وزارت نفت به امضای تفاهم نامه پرداخت.

به گزارش روابط عمومی رایتل، مجید صدری مدیرعامل رایتل در مراسم امضای قرارداد با سازمان بهداشت وزارت نفت اظهار کرد: با توجه به این که یکی از برنامه‌های رایتل عقد قرارداد و تفاهم نامه با سازمان‌های بزرگ است ما در اولین گام به امضای تفاهم نامه‌ای با سازمان بهداشت و درمان وزارت نفت پرداختیم تا با بهره گیری از امکانات ارزش افزوده رایتل بتوانیم خدماتی را به این سازمان ارائه کنیم.
وی درعین حال یادآور شد: تفاهم نامه‌ای که میان این دو نهاد به امضا می رسد در شش محور اصلی تهیه شده که از جمله این محورها می توان به ارائه خدمات پهنای باند، ارائه خدمات سلامت، ارائه خدمات در آمبولانس‌های وزارت نفت، ارائه خدمات شارژینگ و استفاده از سرشماره‌های رایتل و امکان استفاده از خدمات آموزش همراه اشاره کرد. وی با بیان این‌که ارائه این خدمات درحال حاضر به طور پایلوت در استان تهران صورت می گیرد، اظهار کرد: امضای چنین تفاهم‌نامه‌ای کار را برای ما بسیار دشوار می کند چرا که بحث سلامت بحث ویژه‌ای است که بار مسوولیت سنگینی بر دوش ما می گذارد.

ادامه خواندن “تفاهم نامه میان رایتل و وزارت نفت”

  • www ecare rightel ir
  • 2014 rightelr ir
  • raghtel
  • www raitel ir
  • raitel ir
  • ecare rightel com
  • www ecare raghtel ir

وصل مجدد تماس‌های تصویری رایتل / افزایش دوره انحصار رایتل

مدیر عامل رایتل:
گران نیستیم / به‌دنبال افزایش دوره انحصار رایتل هستیم

مدیر عامل جدید رایتل حدود 40 روز پس از انتصاب خود در نشستی خبری به پاسخ‌گویی به سوالات خبرنگاران پرداخت و خاطر نشان کرد: دوره‌ی انحصار رایتل شهریورماه 93 به پایان می‌رسد، اما ما با جدیت به دنبال افزایش این دوره‌ی انحصار هستیم، چرا که از اردیبشهت‌ماه سال جاری تاکنون تماس تصویری ما قطع است.
در این نشست که با حضور جمع کثیری از اصحاب رسانه برگزار شد مجید صدری اظهار کرد: در حال حاضر قبول داریم که شبکه رایتل با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو است، اما تلاش داریم که این مشکلات را برطرف کرده و هر لحظه و هر روز کیفیت شبکه‌ی خود را ارتقاء دهیم.
وی هم‌چنین یادآور شد: مشکلات رایتل از ترخیص کالا در گمرک گرفته تا مباحث مربوط به تحریم‌ها گسترده است، اما با این وجود یکی از اهداف اپراتور سوم بحث مشتری‌مداری است و تلاش می‌شود که رفتارها به گونه‌ای باشد که مشتریان راضی باشند.

مدیر عامل جدید رایتل
مدیر عامل جدید رایتل

امیدواریم تماس های تصویری وصل شوند
صدری در بخش دیگری از صحبتهای خود اظهار کرد: شاید برای ما خیلی سخت باشد که تعداد مشترکان مکالمات صوتی خود را به دو اپراتور دیگر برسانیم، البته این موضوع غیرممکن نیست اما بسیار دشوار است به همین دلیل ما به دنبال آن هستیم که به سرویس‌های ارزش افزوده توجه بیشتری نشان داده و تلاش کنیم که در این قالب فعالیت‌های بیشتری داشته باشیم.
مدیر عامل اپراتور سوم در ادامه افزود: ما هیچ‌گاه ادعا نداشتیم که کارمان بدون نقص و ایراد است اما امیدواریم مشکلات به حداقل برسد تا بتوانیم سرویسی بهتر به مردم ارائه کنیم.
وی در پاسخ به پرسشی که درباره‌ی وصل مجدد تماس‌های تصویری رایتل مطرح شده بود، عنوان کرد: پیوست فرهنگی ما تقریبا نهایی شده و با حضور آقای انتظاری به عنوان دبیر شورای عالی فضای مجازی، امیدواریم که بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم، چرا که این سرویس از اردیبهشت‌ماه سال جاری قطع است.
صدری ادامه داد: البته تماس تصویری تمام فعالیت ما نیست، اما این بخش برای مردم خیلی مهم است و به همین دلیل ما پیگیری‌های مختلفی برای وصل مجدد این سرویس انجام داده‌ایم.
مدیر عامل اپراتور سوم درباره تعداد مشترکان رایتل هم گفت: تاکنون ما یک میلیون و 500 هزار مشترک داریم که از نظر من این عدد خیلی کم است و ما بابت این موضوع شرمنده‌ایم، اما به هر حال زمانی که این مدیریت را تحویل گرفتیم تعداد مشترکان همین‌قدر بود.

 

گران نیستیم
وی در ارتباط با هزینه‌های رایتل هم اظهار کرد: شاید رایتل به نوعی مظلوم واقع شده باشد، چرا که قیمت مکالمات ما با دو اپراتور دیگر تفاوت چندانی ندارد که حتی برخی از بسته‌های خدماتی ما ارزان‌تر هم باشد، اما برای مردم این‌گونه جا افتاده است که رایتل خیلی گران است.
صدری ادامه داد: ما در سرویس‌های جدید به دنبال آن هستیم که قیمت حداقلی را در نظر بگیریم تا مردم بتوانند از امکانات ما استفاده کنند، چرا که ما بیش از ارائه‌ی سرویس‌ با درآمد بالا به دنبال پیدا‌کردن مشترکان خاص خود هستیم.

rightel-news-13920815-02[1]

رومینگ و وای فای رایتلی
مدیرعامل اپراتور سوم در ادامه‌ی این نشست در پاسخ به سوالی که درباره‌ی ارائه‌ی خدمات وای فای که توسط رایتل مطرح شده بود، توضیح داد: در این زمینه به سازمان تنظیم مقررات درخواستی ارسال کرده‌ایم و منتظر هستیم که آنها جواب این موضوع را بدهند چرا که حس می‌کنیم وای فای مکمل 3G است و در این زمینه آماده‌ هرگونه همکاری و تعامل با شرکت PAP هستیم.
وی در ارتباط با رومینگ رایتل هم اظهار کرد: در حال حاضر شرکت رایتل مبحثی به عنوان رومینگ بین‌الملل نداشته اما تلاش بر این است که حداقل تا یک‌ماه آینده رومینگ بین‌الملل ما فعال شود. در این زمینه نیز دو راهکار وجود دارد که اولین آنها انتخاب یک هاب است و راهکار دیگر مذاکره‌ی تک‌به‌تک با اپراتورهای کشور‌های مختلف است که به هر صورت در حال بررسی هستیم و تلاش می‌کنیم ظرف یک‌ماه آینده رومینگ بین‌الملل رایتل را راه‌اندازی کنیم.
مدیر عامل اپراتور سوم گفت: در داخل کشور هم برای آنکه بتوانیم هزینه‌های خود را کاهش دهیم تفاهم‌نامه‌هایی را با اپراتور دوم امضاء کرده‌ایم و مذاکراتی با اپراتور اول داشته‌ایم که هنوز در این زمینه به نتیجه‌ی قطعی نرسیده‌ایم.

وعده کاهش فاحش تعرفه های اینترنتی
صدری در ادامه‌ی صحبت‌های خود به بحث افزایش دوره‌ی انحصار اپراتور سوم اشاره و اظهار کرد: در ارتباط با دوره انحصار به ما گفته‌اند تا شهریورماه سال 93 است اما به این نکته هم باید توجه کرد که از اردیبشهت ماه امسال که تماس تصویری که وجه تمایز ما از دو اپراتور دیگر به شمار می‌رود، قطع است و اکنون ما حق داریم نسبت به این موضوع معترض باشیم.
وی ادامه داد: اکنون بخش‌هایی که مربوط به انحصار ما می‌شود اجرایی نشده، در حالی که این موارد از بخش‌های اساسی هستند و کل کار ما را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. در واقع اگر ما در دوره انحصار باشیم و این سرویس‌ها را نداشته باشیم چه تفاوتی میان ما با اپراتورهای دیگر وجود خواهد داشت؟
مدیر عامل اپراتور سوم در پاسخ به این سوال که آیا این صحبت به معنی تلاش و پیگیری رایتل برای افزایش دوره‌ی انحصار است، اظهار کرد: ما به شدت این موضوع را دنبال می کنیم و صد‌درصد به دنبال آن خواهیم رفت چرا که دوره‌ی انحصار فرصتی است که اپراتور بتواند مشترک خود را پیدا کند چرا که در بازار رقابتی موجود، پیدا‌کردن مشتری کار راحتی نیست و حداقل باید سرویسی انحصاری داشته باشیم تا بتوانیم به واسطه‌ی آن به مردم خدمت کنیم.
صدری در ادامه در پاسخ به سوالی که درباره‌ی اینترکانکشن رایتل مطرح شده بود، توضیح داد: این موضوع را مورد نظر داریم و تاکنون با مدیر عامل مخابرات نیز مذاکرات و صحبت‌هایی داشته‌ و از سازمان تنظیم مقررات هم خواسته‌ایم به این موضوع ورود پیدا کند تا در نهایت شرایط به گونه‌ای باشد که دو طرف از این ارتباط سود ببرند.

کاربران برای قطع تماس تصویری رایتل خسارت می گیرند؟
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا اپراتور سوم بابت قطع تماس‌های تصویری به کاربران خود خسارت پرداخت خواهد کرد یا خیر؟ گفت:‌ به دنبال تهیه SLA برای کاربران هستیم اما به طور قطع اگر قرار به پرداخت خسارت باشد خود ما هم باید این خسارت را دریافت کنیم تا آن را در اختیار کاربران خود قرار دهیم.
مدیر عامل اپراتور سوم در ادامه درباره‌ی تعرفه‌های استفاده از اینترنت رایتل اظهار کرد: به شدت به دنبال پایین آوردن تعرفه‌ها هستیم تا با یک قیمت مناسب بسته IT در سبد خانواده‌ها جا بگیرد. اکنون شاید خیلی بسته‌های ما نسبت به شرکت‌های PAP و یا سایر اپراتور‌ها تفاوت چندانی نداشته باشد اما این نوید را به کاربران خود می‌دهیم که تا نشست بعدی تغییری فاحش در این زمینه رخ خواهد داد.
صدری در بخش دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به این سوال که آیا رایتل از ورود دو اپراتور دیگر به حوزه 3G نگران نیست؟ گفت: قطعا بابت این موضوع نگرانیم و بی‌شک دو اپراتور دیگر در حال تلاش هستند که این خدمات را ارائه کنند اما من فکر می‌کنم بازار IT در کشور ما بازار نوپایی است که اگر همه دست‌به‌دست هم دهیم می‌شود با یک تعامل سازنده بازار خوبی داشت. البته ما در بحث بیزینس قطعا با یکدیگر رقابت داریم اما اگر بتوانیم همه با همکاری یکدیگر خدمات بهتری ارائه کنیم قطعا هیچ اشکالی نخواهد داشت.
مدیر عامل اپراتور سوم درباره حق‌السهم دولت از سود اپراتور سوم اظهار کرد: درباره‌ی رقم این سود انتقاداتی داریم و این انتقادات را به سازمان تنظیم مقررات انعکاس داده‌ایم.
مدیر عامل اپراتور سوم در ادامه‌ی صحبت‌های خود عنوان کرد: اکنون ما با هزار سایت و 1.5 میلیون مشترک هنوز به مرحله‌ی سود‌دهی چندان نرسیده‌ایم و فکر می‌کنیم زود است که پس از یکسال از ما انتظار سوددهی داشته باشند.

مدیرعامل اپراتور سوم
مدیرعامل اپراتور سوم

تلفنی رایتل نخرید
وی در پایان گفت‌: به تازگی نیز بحث‌هایی در رابطه با شرکت‌های سود‌جو و فروش تلفنی سیم‌کارت‌های رایتل بوده‌ایم که به هر صورت ما هم باید در این زمینه پاسخ‌گو باشیم؛ به همین دلیل اعلام می‌کنیم که فروش سیم‌کارت‌های ما به هیچ عنوان تلفنی نیست و مردم از خرید تلفنی سیم‌کارت پرهیز کرده و شماره افرادی که تحت این عنوان با آنها تماس می‌گیرند را به ما بدهند تا ما این بحث را پیگیری‌ کنیم.

منبع: http://www.rightel.ir/News/Details/6bd2ee60-7ad2-484f-9e39-a26e01070314

ادامه خواندن “وصل مجدد تماس‌های تصویری رایتل / افزایش دوره انحصار رایتل”

  • رومینگ رایتل
  • رومینگ رایتل چیست
  • رایتل رومینگ

اخبار جدید رایتل در چهارمین نمایشگاه تخصصی مخابرات

مدیرعامل اپراتور سوم در گفت‌وگو با ایسنا:

القاء کرده‌اند رایتل گران است / تماس‌های تصویری به زودی از سر گرفته می‌شود

زمان زیادی از ورود نسل سوم تکنولوژی به کشور نمی‌گذرد اما در همین مدت کوتاه هم 3G با حاشیه‌ها و مشکلاتی مواجه بوده که به گفته‌ی مدیر عامل شرکت رایتل بسیاری از آنها در غرض ورزی افراد ریشه داشته است.
به گزارش خبرنگار ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در آغاز کار دولت یازدهم و در شرایطی که همچنان تماس‌های تصویری اپراتور سوم تلفن همراه به حالت تعلیق درآمده به گفت‌وگویی تفصیلی با مدیر عامل اپراتور سوم پرداخته‌ایم که بخش اول آن امروز منتشر می‌شود.
این گفت‌وگو که بیش از یک ساعت به طول انجامیده نخستین گفت‌وگوی غلامرضا قاسمی محسوب می‌شود که پنج ماه پس از فعالیتش در این پست صورت گرفته است و در جریان این صحبت‌ها، قاسمی همواره بر این تاکید دارد که به دلیل ایجاد نشدن مشکلات جدید برای رایتل ترجیح می‌دهد بسیاری موارد را حداقل فعلا مسکوت نگه دارد.

 

– آقای قاسمی کمی درباره‌ی مسیری که رایتل از روز اول تا امروز طی کرده توضیح دهید و اینکه فکر می‌کنید در این مدت به چه دستاورد‌هایی رسیده‌اید؟
مدت 1.5 سال است که در ترکیب هیات مدیره رایتل حضور دارم و پنج ماه است که به عنوان مدیر عامل این شرکت فعالیت می‌کنم. حال ترجیحم آن است که از این 1.5 سال بگویم، زمانی که وارد رایتل شدم تازه بحث تجاری‌شدن این شبکه در کرج و تهران مطرح شده بود و ما تعداد محدودی سایت در این دو استان داشتیم و در این میان مشکلات متعددی از داخل و خارج شرکت برای ما ایجاد می‌شد…

 

– بسیاری بر این باورند که اکنون کیفیت اینترنت رایتل به این دلیل بالاست که تعداد مشترکان آن کم است، نظر شما در این زمینه چیست؟
ما میان بخشهای فنی و بازاریابی، ارائه‌ی خدمات و سرویس‌ها نوعی تناسب در نظر گرفته‌ایم و به همان اندازه که تعداد مشترکانمان افزایش پیدا می‌کند تلاش می‌کنیم که شبکه را از نظر فنی هم ارتقاء دهیم…

– یعنی می‌توانید با قطعیت این را اعلام کنید که کیفیت خدمات شما با افزایش شمار مشترکان پائین نمی آید؟

قطعا. از ابتدا هم قصد ما همین بوده و مطمئنا در آینده نیز شرایط به همین شکل خواهد بود…

 

-اما طی مدت فعالیت رایتل یکی از حاشیه‌های مهم و یا شاید مهم‌ترین حاشیه‌ رایتل بحث تعلیق تماس‌های تصویری رایتل می باشد. شما اکنون این موضوع را از چه مراجعی پیگیری می‌کنید و به چه نتیجه‌ای رسیده‌اید؟ به نظر شما قطع این سرویس تا چه اندازه منطقی است؟ به هرحال بسیاری هزینه‌های متعددی متقبل شده‌اند تا بتوانند از تماس‌های تصویری استفاده کنند، آیا خود شما فکر نمی‌کنید بدون ارائه‌ی این سرویس خدمات کاملی به مشترکانتان ارائه نمی‌کنید؟
براساس تجربه‌ای که در دنیا هم وجود دارد، اغلب مشترکان پس از خرید سیم‌کارت‌های3G چند بار از تماس تصویری استفاده کرده و پس از آن سایر مزیت‌های نسل سوم را بیش از تماس تصویری مورد استفاده قرار می‌دهند. اکنون در دنیا کمتر از یک درصد از درآمد اپراتورهای 3G به مکالمه‌ی تصویری مربوط می‌شود…

-طی صحبت‌هایی که با مسوولان داشته‌اید، وعده‌ای هم به شما داده شده و مشخص است که این سرویس مجددا از چه زمانی وصل می شود؟
در حوزه وصل‌شدن مجدد تماس‌های تصویری این ما نیستیم که تصمیم می‌گیریم اما این موضوع از ابتدای ماه رمضان در دستور کار بوده و قرار بوده است که درباره‌ی آن تصمیم قطعی گرفته شود، البته قرار بود در این میان برای گرفتن تصمیم نهایی جلسه‌ای تشکیل شود که فکر می‌کنم این جلسه در آینده‌ای نزدیک تشکیل شده و نتیجه‌ی قطعی مشخص خواهد شد…

– آیا در دوره‌ای که این تماس‌ها فعال بود، مشکل خاصی برای مردم ایجاد شد و شکایت یا اعتراض خاصی برای آن وجود داشت که سرویس تماس تصویری تعلیق شد؟ در‌آن دوره شکایت خاصی به مراجع قضایی صورت نگرفت؟
با توجه به خدماتی که نسل سوم می‌تواند به مردم ارائه کند صورت گرفتن برخی مقاومت‌ها در برابر آن از ابتدا قابل پیش‌بینی بود به همین دلیل برخی از مراجع محترم تقلید به دلیل نوع سوالی که از آنها شده بود در این زمینه اظهارنظر‌هایی داشتند …

رایتل گران نیست – نکته‌ای دیگری که درباره‌ی رایتل می‌توان به آن اشاره کرد بحث هزینه‌های رایتل است که از نظر بسیاری این هزینه‌ها بالا است البته پیش ازاین زمانی این‌گونه اعلام شده بود هزینه‌ی اینترنت رایتل حتی یک شانزدهم اپراتورهای دیگر است اما واقعیت این است که درعمل حس می‌شود هزینه‌های نسل سوم برای کاربران به نسبت بالا است؟
قیمت‌های ما با آنچه اعلام شده تفاوتی ندارد و ما اجازه نداریم برای خدمات خود قیمتی بالاتر و یا پایین‌تر از این تعرفه‌ها را اعمال کنیم چرا که تعرفه‌های اصلی طبق نظر سازمان تنظیم مقررات اعلام می‌شود و ما موظف هستیم همان تعرفه‌ها را اعمال کنیم اما در هر صورت بسته‌های ما برای کاربران مقرون به صرفه است و شاید هزینه‌ی آنها تا همان یک شانزدهم هم کمتر از اپراتور‌های دیگر باشد.

-در کل از نظر خود شما هزینه‌های رایتل منطقی است، آیا شما فکر نمی‌کنید اینترنت رایتل بدون در نظر گرفتن بسته‌ها گران است؟
اینترنت ما نسبت به سایر اپراتور‌ها قابل مقایسه نیست و سرعتی به مراتب بالاتر دارد به همین دلیل اگر شما بخواهید در نظر بگیرید بی‌شک اینترنت رایتل به مراتب ارزان‌تر خواهد بود.

 

-برخی از کاربران درباره‌ی این موضوع که اگر شارژ دو یا 20 هزار تومانی رایتل بخریم همچنان 15 روز برای استفاده از آن فرصت داریم، گلایه‌هایی دارند، در مورد این موضوع توضیح می‌دهد؟
این موضوع درست نیست. رایتل برای استفاده از شارژهای مختلف خود بازه‌های زمانی مختلفی در نظر گرفته است. به طوری که برای شارژهای 2 تا 50 هزار تومانی بازه‌های 90 تا 720 روزه برای استفاده در نظر گرفته شده است. علاوه بر این دوره‌های بلند مدت، رایتل این امکان را فراهم کرده که با وجود اتمام دوره استفاده، با اولین شارژ، هزینه شارژ قبلی هم در اختیار مشترک قرار می‌گیرد.

-با این وجود به نظر می‌رسد که هنگام مصرف هزینه‌ها به نسبت بالاتر از این رقم ها است
اینترنت ما هم بدون فعال‌کردن بسته‌ها کیلوبایتی نیم ریال قیمت دارد. در حالی که به عنوان مثال اینترنت همراه اول در ساعات عادی کیلوبایتی یک ریال و در ساعات شلوغی چهار ریال هزینه به دنبال دارد.

 

-فکر می‌کنید چه زمان کل کشور را پوشش خواهید داد؟
درباره‌ی پوشش جاده‌ای هم در کل باید مشکلات مختلفی که در راه توسعه شبکه وجود دارد مدنظر قرار داد.

– پوشش جاده‌ای چطور؟
اکنون مشترکان ما ظرف چند ماه چند برابر می‌شوند و به هرحال آماده‌کردن تجهیزات فنی برای این افراد خود نیاز به تلاش بسیار دارد، حال ممکن است یک اپراتور دیگر در همان مدت بیش از ما به تعداد مشترکانش افزوده شود اما قطعا تعداد مشترکان آنها ظرف چند ماه چند برابر نمی‌شود و اینجاست که این آمار برای ما معنی پیدا می‌کند.

-مشکل دیگری که وجود دارد انکه برای بهره‌مندی از سرویس‌های مختلف رایتل بسیاری از گوشی‌های بازار جوابگو نیستند، شما برای حل این مشکل چه برنامه‌ای دارید که دیگر کاربر رایتل مجبور نباشد پس از خرید سیم‌کارت در بازار بگردد و با هزینه‌های متعدد گوشی پیدا کند که بتواند قابلیت استفاده از خدمات رایتل را داشته باشد
این‌گونه نیست که مشترکان ما بخواهند دنبال گوشی خاصی بگردند که سرویس بدهد. تمام گوشیهای هوشمند موجود در بازار پاسخگوی عمده سرویس‌های رایتل به خصوص اینترنت پرسرعت آن هستند و تنها سرویس تماس تصویری رایتل نیاز به داشتن دوربین جلوی موبایل و امکان سخت افزاری برای استفاده است.

-اما همین حالا بسیاری از تبلت‌ها هم برای استفاده از اینترنت رایتل قابلیت ندارند؟
قطعا تبلت‌هایی که 3G ساپورت می‌کنند سیم‌کارت رایتل را هم می‌خوانند.

  • رایتل وایمکس

مسابقه عکس و فیلم رایتل ماه رمضان

مسابقه عکس و فیلم “یک ماه کامل” با موضوع ماه مبارک رمضان

رایتل اقدام به برگزاری یک مسابقه عکاسی و فیلم کوتاه با موضوع ماه مبارک رمضان نموده است. آثاری که بیشترین ” لایک ” را به دست بیاورند، به عنوان برندگان این مسابقه معرفی می شوند.
برای شرکت در مسابقه فیلم کوتاه می توانید به وب سایت آپارات به آدرس www.aparat.com مراجعه کرده و گزینه ثبت نام را انتخاب کنید. در این مرحله لینک ثبت نام از طریق ایمیل برای شما ارسال می شود. پس از انجام مراحل ثبت نام و عضویت، شما می توانید جهت شرکت دادن ویدئو خود در مسابقه ماه کامل ، با مراجعه به صفحه مسابقه به نشانی www.aparat.com/mahekamel ویدیو خود را آپلود نمایید. سپس آدرس ویدیو خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید تا با کلیک بروی گزینه لایک، به شما امتیاز دهند.
برای شرکت در مسابقه عکاسی می توانید به وب سایت لنزور به آدرس www.lenzor.com مراجعه کرده و گزینه ثبت نام را انتخاب کنید. پس از انجام مراحل ثبت نام و عضویت، شما می توانید جهت شرکت دادن عکس خود در مسابقه ماه کامل به صفحه مسابقه “یک ماه کامل” به نشانی www.lenzor.com/mahekamel رفته و عکس خود را در آنجا آپلود کنید. سپس آدرس عکس خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید تا با کلیک بروی گزینه لایک ، به شما امتیاز دهند.
*حتما در فرایند ثبت نام شماره تلفن خود را ذکر نمایید تا در صورت برنده شدن بتوانیم با شما تماس بگیریم.

شرایط شرکت در مسابقه عکس و فیلم
شرکت در مسابقه برای عموم آزاد است.
آثار می‌توانند به صورت تک رنگ ، سیاه و سفید و یا رنگی باشند.
تمامی عکس‌ها باید فاقد قاب بوده و با فرمت jpg و با حجم حد اکثر 4 مگابایت ارسال شوند .
حداکثرحجم فیلم ارسالی نباید بزرگتر از 100 مگابایت باشد.
برگزار کننده حق استفاده از آثار پذیرفته شده را ( با ذکر نام عکاس ) برای خود محفوظ می‌دارد .
آثاری که بر خلاف آیین نامه و قوانین جمهوری اسلامی ایران باشند از روند مسابقه حذف خواهند شد.
درصورتی‌که بیش از یک اثر ارسال می کنید، هراثرباید عنوان متفاوت داشته باشد.
چنانچه از فرد یا افرادی عکس و فیلم تهیه می کنید، باید از اشخاص، رضایت‌نامه مکتوب داشته باشید. بدیهی است کلیه مسائل حقوقی بر عهده شرکت کننده می باشد.
رایتل مجاز به استفاده از آثار ارسالی شرکت کنندگان در کلیه فعالیت‌های تبلیغاتی خود است.
تنها در صورتی برنده جایزه خواهید شد که خالق و یا صاحب امتیاز اثر ارسالی باشید.
ارسال آثار به سایت مسابقه ، به معنی پذیرش آیین نامه است.

جوایز بخش فیلم:
نفر اول : یک دستگاه iMac + یک سیم کارت دیتای رایتل + مودم دانگل
نفر دوم : یک دستگاه MacBook Pro + یک سیم کارت دیتای رایتل + مودم دانگل
نفر سوم : یک دستگاه iPhone 5 + یک سیم کارت دائمی رایتل

جوایز بخش عکس:
نفر اول : دوربین Canon 6D (به همراه لنز) + یک سیم کارت دیتای رایتل + مودم دانگل
نفر دوم : دوربین Canon 700D + یک سیم کارت دیتای رایتل + مودم دانگل
نفر سوم : دوربین Canon 650D + یک سیم کارت دیتای رایتل + مودم دانگل

جوایز ویژه رایتل از نگاه داوران:
رایتل در نظر دارد به آن دسته از شرکت کنندگانی که آثار فاخری را ارسال کرده اند اما نتوانسته اند امتیاز لازم را در بخش امتیازدهی کاربران به دست آورند، جوایزی اهدا نماید. داوری این بخش بر عهده اساتید مطرح عکاسی و فیلمسازی است.
نفر برگزیده مسابقه فیلم: یک دستگاه iPad + یک سیم کارت دیتای رایت
نفر برگزیده مسابقه عکس: یک دستگاه iPad + یک سیم کارت دیتای رایتل

طبق تفاهم با موسسه خیریه بهنام دهش پور، به ازای هر 10,000 لایک (رای مثبت) یک آرزو از درخت آرزوهای کوکان مبتلا به سرطان، برآورده خواهد شد. بچه‌های مبتلا به سرطان تحت حمایت خیریه بهنام دهش پور، آرزوهای خود را به یک درخت نمادین به نام “درخت آرزو” در خیریه می چسبانند و خیرین، هر آرزویی را که مایل باشند برآورده می کنند.

  • خدمات رایتل
  • اخبار رایتل
  • درباره رایتل

سومین فروشگاه زنجیره ای رایتل

سومین فروشگاه زنجیره ای رایتل افتتاح شد

سومین فروشگاه زنجیره ای رایتل در مجتمع تجاری مگامال اکباتان تهران افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت رایتل، سومین فروشگاه زنجیره ای رایتل در طبقه اول مجتمع تجاری مگامال اکباتان تهران آغاز به کار کرد.
در این فروشگاه کلیه محصولات و سرویس‌های رایتل و همچنین خدمات پس از فروش رایتل آن ارائه می‌شود، ضمن اینکه امکان تست کلیه خدمات رایتل اعم از ارتباط تصویری و اینترنت پرسرعت این اپراتور نیز فراهم است.
پیش از این نیز فروشگاه رایتل با هدف ارائه محصولات و خدمات پس از فروش رایتل در کرج و بزرگراه نواب افتتاح شده بود.
رایتل در کنار خدمات اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل، امکان استفاده از سرویس های اختصاصی و گستره وسیعی از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می‌کند که از جمله این خدمات می توان به تماس تصویری، سرویس های چند رسانه ای و اینترنت پرسرعت اشاره کرد. ادامه خواندن “سومین فروشگاه زنجیره ای رایتل”

  • محصولات رایتل

إعداد Raytl

إعداد Raytl
إعداد إعداد الموقع تجربه http://rightel2.ir Raytl.
Raytl على استعداد لشراء إعداد Raytl استخدام للموقع.

Preparation Raytl

Preparation Raytl
Preparation Prepare the site Raytl http://rightel2.ir experience.
Raytl prepared to buy prepare Raytl use of the site.

تهیه رایتل

تهیه رایتل

تهیه تهیه رایتل را با سایت http://rightel2.ir تجربه کنید .

جهت خرید تهیه رایتل از سایت تهیه رایتل استفاده نمائید .

إعداد Raytl

إعداد Raytl
فی إعداد http://rightel2.ir Raytl حصول على استعداد.
من الجزء العلوی من الترتیبات التی اتخذتها لRaytl استخدام Raytl.