وصل مجدد تماس‌های تصویری رایتل / افزایش دوره انحصار رایتل

مدیر عامل رایتل:
گران نیستیم / به‌دنبال افزایش دوره انحصار رایتل هستیم

مدیر عامل جدید رایتل حدود 40 روز پس از انتصاب خود در نشستی خبری به پاسخ‌گویی به سوالات خبرنگاران پرداخت و خاطر نشان کرد: دوره‌ی انحصار رایتل شهریورماه 93 به پایان می‌رسد، اما ما با جدیت به دنبال افزایش این دوره‌ی انحصار هستیم، چرا که از اردیبشهت‌ماه سال جاری تاکنون تماس تصویری ما قطع است.
در این نشست که با حضور جمع کثیری از اصحاب رسانه برگزار شد مجید صدری اظهار کرد: در حال حاضر قبول داریم که شبکه رایتل با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو است، اما تلاش داریم که این مشکلات را برطرف کرده و هر لحظه و هر روز کیفیت شبکه‌ی خود را ارتقاء دهیم.
وی هم‌چنین یادآور شد: مشکلات رایتل از ترخیص کالا در گمرک گرفته تا مباحث مربوط به تحریم‌ها گسترده است، اما با این وجود یکی از اهداف اپراتور سوم بحث مشتری‌مداری است و تلاش می‌شود که رفتارها به گونه‌ای باشد که مشتریان راضی باشند.

مدیر عامل جدید رایتل
مدیر عامل جدید رایتل

امیدواریم تماس های تصویری وصل شوند
صدری در بخش دیگری از صحبتهای خود اظهار کرد: شاید برای ما خیلی سخت باشد که تعداد مشترکان مکالمات صوتی خود را به دو اپراتور دیگر برسانیم، البته این موضوع غیرممکن نیست اما بسیار دشوار است به همین دلیل ما به دنبال آن هستیم که به سرویس‌های ارزش افزوده توجه بیشتری نشان داده و تلاش کنیم که در این قالب فعالیت‌های بیشتری داشته باشیم.
مدیر عامل اپراتور سوم در ادامه افزود: ما هیچ‌گاه ادعا نداشتیم که کارمان بدون نقص و ایراد است اما امیدواریم مشکلات به حداقل برسد تا بتوانیم سرویسی بهتر به مردم ارائه کنیم.
وی در پاسخ به پرسشی که درباره‌ی وصل مجدد تماس‌های تصویری رایتل مطرح شده بود، عنوان کرد: پیوست فرهنگی ما تقریبا نهایی شده و با حضور آقای انتظاری به عنوان دبیر شورای عالی فضای مجازی، امیدواریم که بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم، چرا که این سرویس از اردیبهشت‌ماه سال جاری قطع است.
صدری ادامه داد: البته تماس تصویری تمام فعالیت ما نیست، اما این بخش برای مردم خیلی مهم است و به همین دلیل ما پیگیری‌های مختلفی برای وصل مجدد این سرویس انجام داده‌ایم.
مدیر عامل اپراتور سوم درباره تعداد مشترکان رایتل هم گفت: تاکنون ما یک میلیون و 500 هزار مشترک داریم که از نظر من این عدد خیلی کم است و ما بابت این موضوع شرمنده‌ایم، اما به هر حال زمانی که این مدیریت را تحویل گرفتیم تعداد مشترکان همین‌قدر بود.

 

گران نیستیم
وی در ارتباط با هزینه‌های رایتل هم اظهار کرد: شاید رایتل به نوعی مظلوم واقع شده باشد، چرا که قیمت مکالمات ما با دو اپراتور دیگر تفاوت چندانی ندارد که حتی برخی از بسته‌های خدماتی ما ارزان‌تر هم باشد، اما برای مردم این‌گونه جا افتاده است که رایتل خیلی گران است.
صدری ادامه داد: ما در سرویس‌های جدید به دنبال آن هستیم که قیمت حداقلی را در نظر بگیریم تا مردم بتوانند از امکانات ما استفاده کنند، چرا که ما بیش از ارائه‌ی سرویس‌ با درآمد بالا به دنبال پیدا‌کردن مشترکان خاص خود هستیم.

rightel-news-13920815-02[1]

رومینگ و وای فای رایتلی
مدیرعامل اپراتور سوم در ادامه‌ی این نشست در پاسخ به سوالی که درباره‌ی ارائه‌ی خدمات وای فای که توسط رایتل مطرح شده بود، توضیح داد: در این زمینه به سازمان تنظیم مقررات درخواستی ارسال کرده‌ایم و منتظر هستیم که آنها جواب این موضوع را بدهند چرا که حس می‌کنیم وای فای مکمل 3G است و در این زمینه آماده‌ هرگونه همکاری و تعامل با شرکت PAP هستیم.
وی در ارتباط با رومینگ رایتل هم اظهار کرد: در حال حاضر شرکت رایتل مبحثی به عنوان رومینگ بین‌الملل نداشته اما تلاش بر این است که حداقل تا یک‌ماه آینده رومینگ بین‌الملل ما فعال شود. در این زمینه نیز دو راهکار وجود دارد که اولین آنها انتخاب یک هاب است و راهکار دیگر مذاکره‌ی تک‌به‌تک با اپراتورهای کشور‌های مختلف است که به هر صورت در حال بررسی هستیم و تلاش می‌کنیم ظرف یک‌ماه آینده رومینگ بین‌الملل رایتل را راه‌اندازی کنیم.
مدیر عامل اپراتور سوم گفت: در داخل کشور هم برای آنکه بتوانیم هزینه‌های خود را کاهش دهیم تفاهم‌نامه‌هایی را با اپراتور دوم امضاء کرده‌ایم و مذاکراتی با اپراتور اول داشته‌ایم که هنوز در این زمینه به نتیجه‌ی قطعی نرسیده‌ایم.

وعده کاهش فاحش تعرفه های اینترنتی
صدری در ادامه‌ی صحبت‌های خود به بحث افزایش دوره‌ی انحصار اپراتور سوم اشاره و اظهار کرد: در ارتباط با دوره انحصار به ما گفته‌اند تا شهریورماه سال 93 است اما به این نکته هم باید توجه کرد که از اردیبشهت ماه امسال که تماس تصویری که وجه تمایز ما از دو اپراتور دیگر به شمار می‌رود، قطع است و اکنون ما حق داریم نسبت به این موضوع معترض باشیم.
وی ادامه داد: اکنون بخش‌هایی که مربوط به انحصار ما می‌شود اجرایی نشده، در حالی که این موارد از بخش‌های اساسی هستند و کل کار ما را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. در واقع اگر ما در دوره انحصار باشیم و این سرویس‌ها را نداشته باشیم چه تفاوتی میان ما با اپراتورهای دیگر وجود خواهد داشت؟
مدیر عامل اپراتور سوم در پاسخ به این سوال که آیا این صحبت به معنی تلاش و پیگیری رایتل برای افزایش دوره‌ی انحصار است، اظهار کرد: ما به شدت این موضوع را دنبال می کنیم و صد‌درصد به دنبال آن خواهیم رفت چرا که دوره‌ی انحصار فرصتی است که اپراتور بتواند مشترک خود را پیدا کند چرا که در بازار رقابتی موجود، پیدا‌کردن مشتری کار راحتی نیست و حداقل باید سرویسی انحصاری داشته باشیم تا بتوانیم به واسطه‌ی آن به مردم خدمت کنیم.
صدری در ادامه در پاسخ به سوالی که درباره‌ی اینترکانکشن رایتل مطرح شده بود، توضیح داد: این موضوع را مورد نظر داریم و تاکنون با مدیر عامل مخابرات نیز مذاکرات و صحبت‌هایی داشته‌ و از سازمان تنظیم مقررات هم خواسته‌ایم به این موضوع ورود پیدا کند تا در نهایت شرایط به گونه‌ای باشد که دو طرف از این ارتباط سود ببرند.

کاربران برای قطع تماس تصویری رایتل خسارت می گیرند؟
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا اپراتور سوم بابت قطع تماس‌های تصویری به کاربران خود خسارت پرداخت خواهد کرد یا خیر؟ گفت:‌ به دنبال تهیه SLA برای کاربران هستیم اما به طور قطع اگر قرار به پرداخت خسارت باشد خود ما هم باید این خسارت را دریافت کنیم تا آن را در اختیار کاربران خود قرار دهیم.
مدیر عامل اپراتور سوم در ادامه درباره‌ی تعرفه‌های استفاده از اینترنت رایتل اظهار کرد: به شدت به دنبال پایین آوردن تعرفه‌ها هستیم تا با یک قیمت مناسب بسته IT در سبد خانواده‌ها جا بگیرد. اکنون شاید خیلی بسته‌های ما نسبت به شرکت‌های PAP و یا سایر اپراتور‌ها تفاوت چندانی نداشته باشد اما این نوید را به کاربران خود می‌دهیم که تا نشست بعدی تغییری فاحش در این زمینه رخ خواهد داد.
صدری در بخش دیگری از صحبت‌های خود در پاسخ به این سوال که آیا رایتل از ورود دو اپراتور دیگر به حوزه 3G نگران نیست؟ گفت: قطعا بابت این موضوع نگرانیم و بی‌شک دو اپراتور دیگر در حال تلاش هستند که این خدمات را ارائه کنند اما من فکر می‌کنم بازار IT در کشور ما بازار نوپایی است که اگر همه دست‌به‌دست هم دهیم می‌شود با یک تعامل سازنده بازار خوبی داشت. البته ما در بحث بیزینس قطعا با یکدیگر رقابت داریم اما اگر بتوانیم همه با همکاری یکدیگر خدمات بهتری ارائه کنیم قطعا هیچ اشکالی نخواهد داشت.
مدیر عامل اپراتور سوم درباره حق‌السهم دولت از سود اپراتور سوم اظهار کرد: درباره‌ی رقم این سود انتقاداتی داریم و این انتقادات را به سازمان تنظیم مقررات انعکاس داده‌ایم.
مدیر عامل اپراتور سوم در ادامه‌ی صحبت‌های خود عنوان کرد: اکنون ما با هزار سایت و 1.5 میلیون مشترک هنوز به مرحله‌ی سود‌دهی چندان نرسیده‌ایم و فکر می‌کنیم زود است که پس از یکسال از ما انتظار سوددهی داشته باشند.

مدیرعامل اپراتور سوم
مدیرعامل اپراتور سوم

تلفنی رایتل نخرید
وی در پایان گفت‌: به تازگی نیز بحث‌هایی در رابطه با شرکت‌های سود‌جو و فروش تلفنی سیم‌کارت‌های رایتل بوده‌ایم که به هر صورت ما هم باید در این زمینه پاسخ‌گو باشیم؛ به همین دلیل اعلام می‌کنیم که فروش سیم‌کارت‌های ما به هیچ عنوان تلفنی نیست و مردم از خرید تلفنی سیم‌کارت پرهیز کرده و شماره افرادی که تحت این عنوان با آنها تماس می‌گیرند را به ما بدهند تا ما این بحث را پیگیری‌ کنیم.

منبع: http://www.rightel.ir/News/Details/6bd2ee60-7ad2-484f-9e39-a26e01070314

CEO Raytl :
Not expensive / Raytl ‘re looking to increase the exclusivity period

Raytl about 40 days after the appointment of a new CEO at a press conference to answer reporters’ questions and payment noted Raytl exclusivity period ends September 93 , but we ‘re seriously looking to increase the exclusivity period , because of the Ardybshhtmah so far this year we have video call is disconnected .
to promote .

We connect video calls
Note added strive more and be more active in this format .
The third operator’s CEO said we would never claim that our work is delivered without flaws and problems , but we hope to be minimized in order to provide better services to our people .
In response to a question that was raised about reconnecting Raytl video calls , as he joined almost finalizing our culture and as secretary of the Council ‘s expectation of cyberspace , hope we can fix this , because this the service is interrupted from may this year .
Sadri continued calling all of our activities , but this is very important to people and why we have done several follow-up service to reconnect .
was.

Not expensive
Raytl too expensive.

Roaming and WiFi Raytly
WiFi and 3G are complementary in this context, we are prepared to cooperate and interact with PAP .
He also stated in relation Raytl roaming : International roaming is not currently participating Raytl issue as it is an effort to minimize our international roaming is activated next month .

Great promise to reduce tariffs online
the other two operators are the cut, and now we have a right to be angry about this issue .
He is now a part of our exclusive Executive will not , but these are a fundamental part of our work will be influenced . In fact, if we were engrossed in what we do not have these services , there is no difference between us and other operators ?
the operator will be able to share in the competitive market , the customer is not easy to find , or at least should have a monopoly service through which we can serve the people .
finally, the conditions were such that the relationship will benefit both sides .

Users are damaging to stop calling ?
He asked that the third operator will pay for damage to your users hang video calls or not?
Managing the third operator tariffs on Internet use Raytl stated, we are aggressively seeking to lower tariffs to a reasonable price , depending on the IT portfolio to accommodate families . Our packages are now so maybe the PAP companies or other operators is not much difference , but it promises to give users a dramatic change in this area will occur until the next meeting .
Cage in another part of his speech in reply to the question whether the other two operators Raytl arrival of 3G is concerned ? Of course we have discussed competing business certainly , but if we all work together to provide better service would definitely nothing wrong .
About a third of the profits of the operator’s CEO Hqals·hm third operator stated the number interest about our criticism of these criticisms have reflected the CRA .

Do not buy a phone Raytl
Finally he said recently in discussions with companies that have been Raytl Symkarthay jobber and telephone sales , however we must be accountable in this area , why not call any of our Symkarthay sell declare that the people avoid buying a SIM card and phone numbers of the people as they give us a call so we can track this issue .

Tagged with: monopoly rightel, the third mobile operator, Internet rightel, Ayntrkankshn rightel, video call, video call rightel, calling us to cut roaming rightel, Symkarthay rightel, rightel network, disconnect rightel video call, new CEO rightel, rightel problems, reconnecting with video calls rightel
Posted in News rightel, rightel internet, video calling rightel prepared rightel, search rightel, rightel services, about rightel achievements rightel, rightel, rightel internet, provided rightel

  • رومینگ رایتل
  • رومینگ رایتل چیست
  • رایتل رومینگ
  • رومینگ یعنی چه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *