تعلیق تماس‌های تصویری رایتل

-اما طی مدت فعالیت رایتل یکی از حاشیه‌های مهم و یا شاید مهم‌ترین حاشیه‌ رایتل بحث تعلیق تماس‌های تصویری رایتل می باشد. شما اکنون این موضوع را از چه مراجعی پیگیری می‌کنید و به چه نتیجه‌ای رسیده‌اید؟ به نظر شما قطع این سرویس تا چه اندازه منطقی است؟ به هرحال بسیاری هزینه‌های متعددی متقبل شده‌اند تا بتوانند از تماس‌های تصویری استفاده کنند، آیا خود شما فکر نمی‌کنید بدون ارائه‌ی این سرویس خدمات کاملی به مشترکانتان ارائه نمی‌کنید؟
واقعیت این است که بحث تماس تصویری به عنوان یک بخش جذاب برای ورود به بازار در نظر گرفته شده بود اما براساس تجربه‌ای که در دنیا هم وجود دارد، اغلب مشترکان پس از خرید سیم‌کارت‌های3G چند بار از تماس تصویری استفاده کرده و پس از آن سایر مزیت‌های نسل سوم را بیش از تماس تصویری مورد استفاده قرار می‌دهند.

اکنون در دنیا کمتر از یک درصد از درآمد اپراتورهای 3G به مکالمه‌ی تصویری مربوط می‌شود. اما با این وجود ما به عنوان یک اپراتور که قرار بوده چنین سرویسی را ارائه کنیم و این موضوع را اطلاع‌رسانی هم کرده‌ایم بی‌شک نسبت به قطع این سرویس انتقاد داریم.
در این میان نکته‌ دیگری که هست آنکه اگر دوستانی که تصمیم به قطع این تماس‌ها گرفتند پیش از این اقدام جلسه‌ای با ما گذاشته و دغدغه‌های خود را مطرح می‌کردند، قطعا ما راهی برای دغدغه‌هایشان پیدا می‌کردیم و شاید هیچ گاه چنین اتفاقی نمی‌افتاد. به هرصورت اکنون ما پیگیر وصل شدن مجدد تماس‌های تصویری هستیم و امیدواریم به زودی این مشکل برطرف شود.

 

-طی صحبت‌هایی که با مسوولان داشته‌اید، وعده‌ای هم به شما داده شده و مشخص است که این سرویس مجددا از چه زمانی وصل می شود؟
در حوزه وصل‌شدن مجدد تماس‌های تصویری این ما نیستیم که تصمیم می‌گیریم اما این موضوع از ابتدای ماه رمضان در دستور کار بوده و قرار بوده است که درباره‌ی آن تصمیم قطعی گرفته شود، البته قرار بود در این میان برای گرفتن تصمیم نهایی جلسه‌ای تشکیل شود که فکر می‌کنم این جلسه در آینده‌ای نزدیک تشکیل شده و نتیجه‌ی قطعی مشخص خواهد شد.

اخبار جدید رایتل

– But within the margins Raytl activity or perhaps the most important fringe video calls Raytl Raytl suspension is discussed. You are now the subject of what you’re up references and have reached the conclusion? In your opinion, to what extent it is reasonable to discontinue this service? However, many different costs are incurred in order to make video calls, do you think you are not complete without offering this service will not be provided to Mshtrkantan?
The fact that the discussion of video calling as an attractive market considered, but the experience in the world, there are many subscribers after buying Symkarthay 3G a few times now use video and then other advantages used to make video calls over WLAN.

3G operators in the world, less than one percent of income is related to the conversation.
However, now we have persistently re-connect video calls, and we hope this problem is resolved soon.

– Have a talk with the authorities, the promise is to you a clear and when the service will be connected again?
Re Vslshdn of video calls we do not decide this issue on the agenda was the beginning of Ramadan has been placed on the decision to be taken,

News Raytl

  • fajr33 rightel ir

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *