برندگان مسابقه عکس و فیلم کوتاه رایتل در ماه مبارک رمضان

یک ماه کامل
اختتامیه مسابقه عکس و فیلم رایتل

با حضور مدیرعامل رایتل صورت گرفت: اختتامیه مسابقه یک ماه کامل و معرفی نفرات برگزیده
رایتل اولین اپراتور نسل سوم تلفن همراه در کشور اقدامات خود در بعد فرهنگی و فرهنگ اسلامی را توسعه می‌دهد.

مجید صدری مدیر عامل رایتل در اختتامیه مراسم تقدیر از برندگان مسابقه عکس و فیلم کوتاه رایتل در ماه مبارک رمضان با عنوان ” یک ماه کامل ” که صبح روز دوشنبه در محل فرهنگسرای ارسباران برگزار شد ضمن تشکر و قدردانی از تمام شرکت کنندگان در این مسابقه اظهار کرد: امیدواریم که رایتل بتواند در بعد فرهنگی و فرهنگ اسلامی اقدامات بیشتری را داشته باشد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه رایتل امکانات ویژه ای از جمله خدمات تماس تصویری و اینترنت پرسرعت را دارا می‌باشد قطعا می‌توانیم علاوه بر حوزه اپراتوری و ارتباطی فعالیت‌هایی در راستای توسعه فرهنگ و فرهنگ اسلامی داشته باشیم.
صدری ادامه داد : تلاش داریم بتوانیم همکاری‌هایی از این دست را علاوه بر موسسه خیریه بهنام دهش پور با سایر خیریه‌ها نیز داشته باشیم.
مدیر عامل رایتل ادامه داد: معتقد است که رایتل به عنوان یک اپراتور ارتباطی باید جایگاه خود را در سبد زندگی اقشار مختلف مردم پیدا کند.
در بخش دیگری از این مراسم محمد فرجود مدیر بازاریابی رایتل نیز با اشاره به اینکه نگاه رایتل تغییر در مسیر زندگی مردم است عنوان کرد: مسابقاتی از قبیل ” یک ماه کامل ” تنها بخشی از اقداماتی بود که این اپراتور می‌توانست در راستای ارائه خدمات خود داشته باشد که با دریافت 2200 فیلم کوتاه و عکس و 560 هزار لایک از سوی مردم با استقبال خوب آنها از این مسابقه و حرکت خیرخواهانه روبرو شد.
وی همچنین گفت: دیدگاه رایتل ارائه خدمات مبتنی بر دیتا به صورت دائم است تا کاربران بتوانند در تمامی اوقات علاوه بر دسترسی به اینترنت که یکی از خدمات بخش دیتاست به موضوعاتی از قبیل اتصال به وب‌سایت‌ها،‌ ایمیل و خدمات تصویری نیز دسترسی داشته باشند.
فرجود در پایان گفت: رسالت رایتل پیاده‌سازی مفهوم شهر برخط مبتنی بر پهنای باند موبایل است.
در ادامه این برنامه خانم رضایی مدیر موسسه بهنام دهش پور اظهار داشت: من همیشه در برابر توسعه تکنولوژی مقاومت دارم و همیشه می‌گویم توسعه کامپیوتر از یک سو و توسعه ابزارهای ارتباطی عوامل به تنهایی کشیدن انسان امروز هستند.
وی در ادامه گفت: اما اقدامی که شرکت رایتل در برگزاری یک مسابقه عکاسی و فیلم کوتاه با هدف جلب کمک به کودکان سرطانی انجام داد، همین ابزارهایی را که من با آنها چندان موافق نیستم را به ابزاری برای نوع دوستی و کمک به همنوعان تبدیل کرد.
در این مسابقه در مجموع 2200 اثر در معرض نمایش قرار گرفتند و بیش از 560 هزار لایک جذب کردند و بر اساس شرایط مسابقه که مقرر شده بود به ازای هر 10 هزار لایک یکی از آرزو های کودکان خیریه بهنام دهش پور برآورده شود، آرزوی 56 کودک مبتلا به سرطان برآورده شد.
در ادامه این مراسم از نفرات برگزیده تقدیر شد که نفرات برگزیده بدین شرح اعلام شدند و جوایز خود را نیز دریافت کردند.

مسابقه رایتل
برندگان مسابقه رایتل ماه

 

نفرات برگزیده عکاسی در بخش داوری مردمی
نفر اول: سهیل واثقی: هدیه، دوربین Canon 6D (به همراه لنز) + یک سیم کارت دیتای رایتل + یک مودم دانگل
نفر دوم: محمد معینی پور: هدیه، دوربین Canon 700D + یک سیم کارت دیتای رایتل + مودم دانگل
نفر سوم: حامد کلانتری: هدیه، دوربین Canon 650D + یک سیم کارت دیتای رایتل + مودم دانگل
برترین عکس از نگاه داوران: مجید زینبیه: هدیه، یک دستگاه iPad + یک سیم کارت دیتای رایتل

نفرات برگزیده فیلم کوتاه در بخش داوری مردمی
نفر اول: حسین مرادقلی: هدیه، یک دستگاه iMac + یک سیم کارت دیتای رایتل + یک مودم دانگل
نفر دوم: عباس نیکزاد: هدیه، یک دستگاه MacBook Pro + یک سیم کارت دیتای رایتل + مودم دانگل
نفر سوم: سجاد نادری: یک دستگاه iPhone 5 + یک سیم کارت دائمی رایتل
برترین فیلم از نگاه داوران: حامد عاشق طوس : هدیه، یک دستگاه iPad + یک سیم کارت دیتای رایتل

3 دیدگاه برای “برندگان مسابقه عکس و فیلم کوتاه رایتل در ماه مبارک رمضان”

  1. این مسابقه متاسفانه بسیار ناعادلانه برگزار شد. چون جمع کردن لایک معیار صحیحی برای قضاوت نبود. به چند دلیل:
    1. هرکسی که زودتز عکسش را آپلود می کرد، شانس بیشتری داشت. یعنی اگر کسی دیر متوجه موضوع می شد، شانسش کمتر می شد. یا اگر کسی بدنبال سوژه ای مناسب می گشت و مجبور بود وقت بیشتری بگذارد، شانسش کمتر می شد.
    2. هر کسی که به سامانه قویی از یک وبلاگ یا سایت برخوردار می بود, می توانست براحتی لایک های زیادی جمع کتد.
    3. و در آخر اینکه سامانه سایت لنزور مشکل داشت. به این ترتیب که اگر شما مودم خود را روشن و خاموش می کردین و دستگاه شما IP جدیدی می گرفت، شما می تونستین هزاران بار روی یک عکس لایک بگذارید.
    حال شما بگویید، این عدالته، این مسابقه است؟

  2. منم با مهرداد موافقم چرا مثلا با هر بار خاموش روشن کردن مودم بشه لایک زد ؟ خب معلومه ناعادلانه هس دیگه . واقعا متاسفم به خودم که زحمت کشیدم رفتم دنبال عکس و فیلم که تک باشه یعنی خودم عکاسی و فیلمبرداری کردم. ولی چی کار میشه کرد همیشه مسابقات ناعادلانه برگزار میشه …………. ؟!

  3. در کشور ما بعضی ارگانها و شرکت ها دارن از هنر و هنر مند استفاده ابزاری می کنن..هر عکاس اگه به تعدادی از دوستانش واسه لایک خبر بده این بزرگترین تبلیغ واسه اون شرکته..و مهم تر اینکه دوستان کسی دلش واسه هنر و هنر مند نسوخته..منم عکس داشتم تو مسابقه اما وقتی دیدم این شکلی تعداد لایکها بالا رفت متوجه ماجرا شدم..خوب که نگاه میکنم انتخاب جوایز رو خیلی هوشمندانه میبینم..و جالب تر اینکه آرزوی تعدادی کودک مبتلا به سرطان رو بهونه کردن تا ما مردم احساساتی رو مجاب کنن که این یه کار خیره و نه یه تبلیغ..

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *